Передплатити Підтримати

Міст-довгобуд у Славському ремонтуватимуть до кінця року?

Громада не прийняла халтурну споруду. Підрядник переробляє водовідведення


Вартість ремонту мосту - 13 млн 485 тис. грн. Фото Юлії Підлужної

В’їзд у туристично-привабливе Славсько «прикрашає» міст, який ремонтують уже, мабуть, із пів року. Проїхати по мосту можна, але тільки по одній половині, бо через ремонт організований реверсний рух. Тим, хто їздить тут постійно, така ситуація вже «в печінках сидить». Чому важливий транспортний вузол ремонтують «як мокре горить»?

Про це ми запитали в голови Славської ОТГ Володимира Беги. «Справа не в тому, щоб це зробити швидко, а в першу чергу — якісно, — сказав Володимир Бега. — Це є капітальна реконструкція мосту. Ми його повністю розшивали до бетонних плит, до самої основи, підсилювали армуванням з заливанням бетонної стяжки відповідної витримки. Тому роботи займають стільки часу.

Жодного дня працівники не простоювали. Крім будніх днів вони працюють вихідними, щосуботи і щонеділі, у церковні свята. На це навіть отримали дозвіл від нашого місцевого отця. Там організований реверсний рух, з проїздом жодних проблем немає. Цей міст уже був завершений і його хотіли вже здати. Але громада не прийняла роботу, бо виявилося, що є проблема з водовідведенням. Зараз підрядник повторно зняв верхнє асфальтне покриття і робить правильне водовідведення. Залишилося заасфальтувати тільки одну сторону мосту. Думаю, на наступному тижні ми це зробимо".

За словами Володимира Беги, замовник ремонту мосту — департамент дорожнього будівництва Львівської ОДА.

Як повідомили журналістці «ВЗ» у пресслужбі Служби автомобільних доріг у Львівській області, міст в Славському розташований на автодорозі державного значення Т-14−24 Сколе-Славсько. Капітально ремонтується у межах державного інвестиційного проєкту «Мале Карпатське коло» та програми президента України «Велике будівництво». Підрядник капремонту — ТзОВ «РБП ТРАНС-МОСТ». Міст протяжністю 36 метрів, побудований у 1960 році (тобто споруда має вже 61 рік. — Авт.).

Відновлення мосту почали у серпні цього року. За цей час, зокрема, влаштували щебеневу основу під перехідні плити, нові збірно-монолитні перехідні плити, провели армування і бетонування монолітної плити, влаштували напилювальну гідроізоляцію та конструкції водовідведення, монолітні тротуари, встановили бар’єрне та перильне огородження, влаштували два шари асфальтобетонного покриття (виконане не в повному обсязі).

Також проєкт передбачає ремонт опор мостового переходу, балок прогонової будови, встановлення дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки. Наразі на об’єкті тривають фінальні роботи, зокрема, завершення влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття та відновлення опор.

Вартість ремонту згідно із договором — 13 млн 485 тис. грн. Станом на зараз ще передбачено фінансування у розмірі 100 тисяч грн. За наявності фінансування роботи завершать до кінця 2021 року.
Справді, щоб закінчити міст, потрібно день-два. Чому його завершуватимуть до кінця року? Чекають морозів? Ще одне запитання: серпень — це початок відновлення мосту чи початок усунення халтури з водовідведенням? Може, хтось пам"ятає: цей міст вже хоч раз ремонтували з 1960 року?

Читайте також: 70% мостів Львівської області в незадовільному стані, — Бучко