«Херсонський кавун» став брендом
- 01.08.2024, 09:30
- 534
Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій зареєстрував нове географічне зазначення — «Херсонський кавун»
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/517255/img6984.jpeg)
Відтак «Херсонський кавун» отримав статус бренду в Україні.
Географічну назву тепер матимуть баштанні, що вирощені на піщаних ґрунтах Таврійського регіону на території Скадовського, Херсонського, Каховського районів Херсонської області.
У Мінекономіки додали, що географічне зазначення надає виробникам додаткові переваги, підвищуючи їх конкурентоспроможність на внутрішньому та міжнародному ринках.
Також місцеві громади отримають додаткові податкові надходження, що сприятиме економічному розвитку регіону.