На моніторинг новин про Зеленського, його дружину, Єрмака та Залужного з держбюджету виділять 8 млн грн
- 18.01.2024, 11:50
- 806
Державне підприємство «Центр захисту інформаційного простору України» за бюджетні кошти замовить послуги моніторингу українських і закордонних ЗМІ та соцмереж про ключових політичних та військових осіб України
Про це повідомляє Інформатор.
Зазначається, що тендер було оголошено Центром захисту інформаційного простору України у системі ProZorro 12 січня 2024 року. Витратити на нього збираються до 8 млн 193 тис. 312 грн. Послуги мають надаватися до кінця поточного року. Кінцевий строк подання пропозицій до тендеру — 22 січня. Послуги фактично будуть надаватися з лютого.
Згідно з тендерною документацією, постачальнику послуг необхідно буде щоденно моніторити ЗМІ (українські та провідні іноземні з відкритими на загал публікаціями), соціальні мережі (Facebook, Twitter — X, Instagram, YouTube, Telegram, TikTok). Потрібно буде надавати державному Центру захисту інформаційного простору України інформацію про аудиторію, охоплення матеріалу (допису, статті, телесюжету тощо), аналіз телесюжетів. На основі аналізу цих матеріалів надаються звіти 6 днів на тиждень та тижневі і місячні. Моніторити доведеться матеріали про:
- Президента України Володимира Зеленського;
- Першу леді Олену Зеленську та її фонд;
- Голову Офісу Президента Андрія Єрмака;
- заступників голови Офісу Президента та радників;
- Головнокомандувача Збройних Сил України Валерія Залужного;
- Начальника генштабу ЗСУ та його заступників;
- Кабінет Міністрів України та кожного міністра і заступників окремо;
- Голову Верховної Ради України Руслана Стефанчука, його заступників Олександра Корнієнка та Олену Кондратюк;
- Верховну Раду та ЗСУ як інституції.
Аналізуватимуть телебачення (не менше 10 національних телеканалів), газети та журнали (не менше 50 друкованих видань), радіо, українські інтернет-сайти (не менше 1000 національних та місцевих). Також доведеться працювати по англомовним, франкомовним, німецькомовним найвпливовішим закордонним ЗМІ (інші у разі потреби).
Потрібно буде з’ясувати кількість повідомлень щодня, їхню тональність. Що цікаво, потрібно моніторити і єдині новини з телемарафону. При цьому потрібно буде зазначати ведучих і спікерів.
За результатами моніторингу щомісяця компанія, яка надає послуги з моніторингу, має робити аналіз сильних та слабких сторін у висвітлення діяльності вказаних осіб, можливості та ризики. Також може проводитися соціологічне опитування щодо вказаних осіб та їх сприйняття аудиторією (певної інформації про них).