Передплатити Підтримати

В Україні з’явився ще один географічний бренд

Мелітопольська черешня отримала офіційне звання географічного бренду

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України погодилось із висновком Інституту інтелектуальної власності і зареєструвало географічне зазначення Мелітопольська черешня.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на рішення міністерства, оприлюднене у Фейсбуці.

«Затвердити висновок державного підприємства „Український інститут інтелектуальної власності“ від 8 вересня 2020 року № 587. Зареєструвати географічне зазначення Мелітопольська черешня як назву місця походження товару», — йдеться в рішенні Мінекономіки.

Заявку на реєстрацію географічного зазначення в грудні 2019 року подавала громадська спілка «Асоціація виробників мелітопольської черешні».

Мелітопольська черешня відома з XIX століття, вирощується в місцевості навколо міста Мелітополь на обох берегах річки Молочна, в межах міста Мелітополь і навколишніх населених пунктів.