Із 16 січня вся реклама має бути українською мовою

Вже за кілька днів, а саме 16 січня 2020 року, набуває чинності норма закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" в частині мови реклами (стаття 32 "Державна мова у сфері реклами")

Про це у себе на Facebook нагадує кандидат юридичних наук, голова громадської організації «Українська Україна» Андрій Смолій, передає Еспресо.TV.

А це означає, що українською реклама має бути на:

— телебаченні та радіо;

— зовнішніх носіях (бігбордах, сітілайтах, рекламних площинах в магазинах та всіх суб"єктах надавачів послуг);

— у мережі інтернет (на інтернет-сайтах, в соціальних мережах тощо).

«Відтепер всі ми маємо абсолютно законне право вимагати абсолютно всю рекламу державною мовою та звертатися щодо порушення до відповідних органів або для початку до суб"єктів господарювання напряму», — наголошує Смолій.