Для хайпу назвав сина… Хайпом
Блогер з Івано-Франківська після критики українців порвав свідоцтво про народження сина
Заради популярності в Інстаграмі можна піти на будь-які експерименти, навіть з іменем своєї дитини. Саме так вчинив 24-річний блогер-мільйонник з Івано-Франківська Дмитро Варварук, назвавши новонародженого сина… Хайпом (слово з молодіжного сленгу означає популярність, ажіотаж). «Ми з Яною (дружина блогера. — Авт.) домовилися, що ім'я обираю я. Хоча вона не погоджувалася зі мною, слово було сказано. Ви думали, жартую? У свідоцтві написано — Варварук Хайп Дмитрович, а значить, і в паспорті так буде. Хоча називати ми його будемо по іншому», — написав блогер у своєму Інстаграмі.
Коментарі під цим дописом здебільшого критичні. «Ще б назвав сина Патроном, як пса», «Дурість і тупість.. Не знущайтеся з дитини», «Навіщо таке робити? Про майбутнє дитини не думаєш, а лише про своє», «Хайпонути на такому — це вже деградація»…
Після критики у соцмережах Дмитро записав у своєму Інстаграмі сторіс, де пояснив, що історія з ім'ям сина — суто для хайпу. Запевнив, що сина охрестили Марком. На камеру порвав на шматки свідоцтво про народження…
Первісток Дмитра Варварука та його дружини Яни з’явився на світ 25 січня 2023 року. Блогер у прямому ефірі розповідав і показував процес пологів.
Блогер Дмитро Варварук — уродженець села Топільського, що в Івано-Франківській області. Він є автором пісень, співзасновником україномовного блогерського проєкту «Сільрада» на YouTube. У 2019 році отримав «Срібну кнопку» на YouTube (нагорода для популярних каналів мережі). У 2021 році знявся у фільмі Дзідзя «Де гроші», зіграв роль поліцейського. Згодом Дмитро став продюсером та головним актором повнометражного фільму «Чарівний глечик». Фільм про сільських парубків, які прагнуть кращого життя та роблять усе заради того, щоб їхня мрія здійснилась. Торік Дмитро Варварук записав пародію на пісню «Стефанія» — переможця конкурсу «Євробачення». У своїй пісні змінив текст приспіву на: «Євдокія, бабо, бабо, Євдокія. Засіває поле, а росія тліє»…
Експерт з розвитку та просування соцмереж Анатолій Нітішин розповів для «ВЗ», що вчинок блогера-мільйонника — чітко спланований крок для збільшення кількості підписників. Чим хайповішою та неординарнішою є сторіс чи пост в Інстаграмі, тим більшою є аудиторія, відтак прибутковішим бізнес в Інтернеті.
«В Україні відкрили чимало платних курсів, де навчають заробляти в Інстаграмі, — каже він. — Тренд соцмережі - робити все для того, аби тебе дивилися якомога більше людей. Аудиторія клює на сторіс, де автор особисто щось емоційно розповідає. Розповідати про це потрібно так, аби якомога довше потримати інтригу, як у мексиканських серіалах. Розповів частину історії, заінтригував, робиш паузу. Блогер говорить: кому цікаво — розповім завтра, але для цього вам потрібно проголосувати і натиснути на смайлик „вогник“. Якщо буде менше ніж дві-три тисячі „вогників“, блогер каже, що не розповість, чим завершилася історія. Також у попиті сторіс, де блогер проводить якісь небезпечні експерименти або влаштовує сценки з гумором, бажано з чорним».