Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Для хайпу назвав сина… Хайпом

Блогер з Івано-Франківська після критики українців порвав свідоцтво про народження сина

Дмитро Варварук. Фото з соціальних мереж
Дмитро Варварук. Фото з соціальних мереж

Заради популярності в Інстаграмі можна піти на будь-які експерименти, навіть з іменем своєї дитини. Саме так вчинив 24-річний блогер-мільйонник з Івано-Франківська Дмитро Варварук, назвавши новонародженого сина… Хайпом (слово з молодіжного сленгу означає популярність, ажіотаж). «Ми з Яною (дружина блогера. — Авт.) домовилися, що ім'я обираю я. Хоча вона не погоджувалася зі мною, слово було сказано. Ви думали, жартую? У свідоцтві написано — Варварук Хайп Дмитрович, а значить, і в паспорті так буде. Хоча називати ми його будемо по іншому», — написав блогер у своєму Інстаграмі.

Коментарі під цим дописом здебільшого критичні. «Ще б назвав сина Патроном, як пса», «Дурість і тупість.. Не знущай­теся з дитини», «Навіщо таке робити? Про майбутнє дитини не думаєш, а лише про своє», «Хайпонути на такому — це вже деградація»…

Після критики у соцмере­жах Дмитро записав у своєму Інстаграмі сторіс, де пояснив, що історія з ім'ям сина — суто для хайпу. Запевнив, що сина охрестили Марком. На каме­ру порвав на шматки свідоцтво про народження…

Первісток Дмитра Вар­варука та його дружини Яни з’явився на світ 25 січня 2023 року. Блогер у прямому ефірі розповідав і показував процес пологів.

Блогер Дмитро Варварук — уродженець села Топільсько­го, що в Івано-Франківській області. Він є автором пісень, співзасновником україномов­ного блогерського проєкту «Сільрада» на YouTube. У 2019 році отримав «Срібну кнопку» на YouTube (нагорода для попу­лярних каналів мережі). У 2021 році знявся у фільмі Дзідзя «Де гроші», зіграв роль поліцей­ського. Згодом Дмитро став продюсером та головним акто­ром повнометражного фільму «Чарівний глечик». Фільм про сільських парубків, які праг­нуть кращого життя та роблять усе заради того, щоб їхня мрія здійснилась. Торік Дмитро Вар­варук записав пародію на пісню «Стефанія» — переможця кон­курсу «Євробачення». У своїй пісні змінив текст приспіву на: «Євдокія, бабо, бабо, Євдокія. Засіває поле, а росія тліє»…

Експерт з розвитку та про­сування соцмереж Анато­лій Нітішин розповів для «ВЗ», що вчинок блогера-мільйонни­ка — чітко спланований крок для збільшення кількості підписни­ків. Чим хайповішою та неор­динарнішою є сторіс чи пост в Інстаграмі, тим більшою є ау­диторія, відтак прибутковішим бізнес в Інтернеті.

«В Україні відкрили чима­ло платних курсів, де навчають заробляти в Інстаграмі, — каже він. — Тренд соцмережі - роби­ти все для того, аби тебе ди­вилися якомога більше лю­дей. Аудиторія клює на сторіс, де автор особисто щось емо­ційно розповідає. Розповідати про це потрібно так, аби якомо­га довше потримати інтригу, як у мексиканських серіалах. Роз­повів частину історії, заінтри­гував, робиш паузу. Блогер го­ворить: кому цікаво — розповім завтра, але для цього вам по­трібно проголосувати і натис­нути на смайлик „вогник“. Якщо буде менше ніж дві-три тися­чі „вогників“, блогер каже, що не розповість, чим завершила­ся історія. Також у попиті сто­ріс, де блогер проводить якісь небезпечні експерименти або влаштовує сценки з гумором, бажано з чорним».

Схожі новини