Передплатити

Чи смакує пиво з напівоголеним Зеленським?

Холдинг емоцій «!Фест» здивував фанатів черговим креативом


Фото: Театр пива Правда

Львівський Холдинг емоцій «!Фест» вразив своїх фанатів новим креативом – пивом «Micro IPA». Увагу привернуло художнє оформлення напою: оголений до пояса президент Зеленський, у вигляді «мачо», зі своєю командою – міністром оборони Олексієм Резніковим, міністром закордонних справ Дмитром Кулебою, позаштатним радником глави ОПУ Олексієм Арестовичем. Решту команди не вдалося ідентифікувати. Дехто зображений напівоголений, дехто у майці… Підписано це фразою «Fights will go on as long as they have to» («Бій триватиме стільки, скільки потрібно»).

В онлайн-магазині Театру пива «Правда» є анотація до цього пива:

«Бій триває стільки, скільки потрібно – одне з правил «Бійцівського клубу», фільму за однойменною книгою Чака Поланіка, американського новеліста українського походження. На картині – політики, які відстоюють існування нашої держави в час війни».

Кадр з фільму "Бійцівський клуб" - джерело творчості для пивного креативу.

Нагадаю, це не перший випадок, коли «!Фест» використовує і творчо інтерпретує зображення президента Зеленського. Щоправда, не всі українці позитивно оцінюють такий креатив.

Зокрема, було багато критики на адресу Холдингу, коли зробили футболки, де «президент Зе» був зображений в образі латиноамериканського революціонера-комуніста Че Гевари. У такій футболці був вбраний, зокрема, спікер Верховної Ради Руслан Стефанчук. Як відомо, Че був міжнародним лівим терористом, який закликав СРСР вдарити ядерними ракетами по США, його звинувачували в садизмі і тортурах цивільних. Саме тому цю футболку тоді сильно критикували - за недоречне поєднання образів президента України та «кривавого команданте».

«Високий Замок» писав тоді, що ідея такого принта народилася в стінах Львівської ОВА, а реалізувала її «Авіація Галичини». Тоді співвласник бренду «Авіація Галичини» Юрій Назарук розповів «ВЗ», що футболка – це продукт не з їхньої лінійки, він не продається на сайті фірми, але фірма його виготовила і «йому за це не соромно».

І от знову джерелом для фестівського креативу став «преЗедент». Ми запитали в Юрія Назарука - це лише хайп, маркетинговий хід, чи загравання з владою?

«Це пиво вийшло на початку війни, - прокоментував ситуацію Юрій Назарук. - Воно з’явилось у медіа по цілому світу, тому навряд чи зараз це актуально. А «загравання з владою» як, на мене, це примітивні штампи, особливо у воєнний час. Це фіксація моменту, історичного для нас часу. Це радше дружній шарж та чітка цитата з фільму Fight Club - де ключовою фразою є: бій триватиме стільки, скільки потрібно».