У Львові – транспортний конфлікт:працівники АТП-14631 вийдуть під Львівську ОДА на страйк

У тіні барикад очільникам області було досить комфортно і далі займатися своїми бізнес-інтересами.

Впродовж останніх тижнів львів’яни жили революційними подіями Майдану. За львівську владу не дуже переймалися, адже вона впала наче у летаргічний сон і, окута барикадами, вдавала повну бездіяльність, аби зайвим нагадуванням про себе не дратувати громадськість. Та правда у тому, що і справді лише вдавала. У тіні барикад очільникам області було досить комфортно і далі займатися своїми бізнес-інтересами. Про це зокрема свідчать результати тендерів, які закулісно проводились облдержадміністрацією: без дотримання процедурних вимог та з численними порушеннями.
Про це зокрема стверджує компанія-перевізник — ТзОВ «Львів­ське АТП-14631», яка здійс­нює перевезення на маршрутах Львів — Моршин та Львів — Трускавець. Ці автоперевізники звернулись до правоохоронних органів з вимогою розслідувати правомірність розірвання договорів на перевезення та притягнення до відповідальності членів конкурсного комітету за зловживання владою та перевищення службових повноважень.
5 лютого відбулось засідання конкурсного комітету Львівської ОДА з визначення перевізників на зазначених маршрутах. Підставою для розірвання договорів стала недостовірна інформація, подана двома конкуруючими підприємствами, яку «Львівське АТП-14631» неодноразово спростовувало та інформувало про це організатора перевезень — Львівську ОДА.
«Рішення конкурсного комітету є незаконним, а члени конкурсного комітету, які проголосували «за» дане рішення, перевищили свої службові повноваження, внаслідок яких відбувається рейдерське захоплення ринку пасажирських перевезень у Львівській області», — розповів «ВЗ» заступник директора з перевезень ТзОВ «Львівське АТП-14631» Петро Бєлуха.
У заявах до прокуратури та суду «Львівське АТП-14631» наводить факти порушень конкурсним комітетом ЛОДА постанови Кабінету Міністрів України №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», що регулює порядок проведення конкурсу на автобусних маршрутах загального користування. Товариство звертається і до органів правопорядку розслідувати законність дій посадових осіб ЛОДА, внаслідок яких комітет ухвалив згадане рішення.
«Як стало відомо, інший учасник конкурсу — ПАТ «Львівське АТП-14630» — для участі в конкурсі подав транспортні засоби, що не були власністю підприємства та не взяті ними в лізинг. Має борги із заробітної плати та за пальне близько трьох мільйонів гривень, а також відсутні автобуси відповідного класу і пасажиромісткості для належного забезпечення роботи на вищенаведеному маршруті. А отже незаконними є і дії посадових осіб ЛОДА, які взагалі винесли дане питання на засідання конкурсного комітету і таким чином ввели в оману його членів щодо необхідності вирішення цього питання конкурсним комітетом.Загалом рішення про призначення ПАТ «Львівське АТП-14630» перевізником на зазначеному маршруті виглядає як лобіювання інтересів даного перевізника. Інший учасник конкурсу, з яким укладено договір на обслуговування маршруту, — ПАТ «Львівське АТП-14630», яке неправомірно визнали перевізником, що посів друге місце. ПАТ «Львівське АТП-14630» двічі незаконно надавалось право тимчасово обслуговувати маршрут, що доведено судом. Але покарання так ніхто і не поніс за завдані збитки іншим підприємствам. Це підприємство не мало права брати участі в конкурсі через недостовірно надані дані, що доведено в судовому порядку», — констатує Петро Бєлуха.
За словами Петра Бєлухи, колектив підприємства обу­рений таким рішенням тендерного комітету, адже підприємство постійно працює над підвищенням якості наданих послуг. На маршрутах Львів — Моршин та Львів — Трускавець використовуються автобуси Єврокласу підвищеної пасажиромісткості та обладнані кондиціонерами марок: Neoplan, Setra, Scania,VanHool та Eos. Було закуплено 24 автобуси великої пасажиромісткості, зокрема, для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Інвестиції становили понад
12 мільйонів гривень. Маршрути обслуговують досвідчені водії, стаж роботи в галузі перевезень пасажирів яких більш як
10 років. Жодної дорожньо-транспортної пригоди з вини водіїв підприємства зафіксовано не було. За час обслуговування двох маршрутів для покращення комфортності та безпеки перевезень постійно оновлювався рухомий склад. На адресу ж підприємства, стверджують у колективі, надходили виключно схвальні відгуки щодо якості надання послуг.
Тому ТзОВ «Львівське АТП-14631» звернулося до голови конкурсного комітету з вимогою скасувати незаконне рішення. У випадку неналежного реагування з боку голови конкурсного комітету та організатора перевезень товариство має намір провести акцію протесту під стінами Львівської обласної державної адміністрації, з залученням власних автобусів.
«Внаслідок розірвання цих договорів безробітними можуть залишитися десятки працівників, які відтепер не зможуть забезпечити добробут та благополуччя своїх сімей. Ці люди є офіційно працевлаштовані, отримують заробітну плату та є забезпечені повним соціальним пакетом. Хто візьме на себе відповідальність за долі їхніх сімей? Тому наш колектив готовий боротися за те, аби справедливість була відновлена», — вважає Петро Бєлуха.
Це не перший випадок, коли «Львівське АТП-14631» стає жертвою утисків конкурсного комітету. «Свого часу було проведено засідання конкурсного комітету, на якому підприємству неправомірно недорахували належних балів, щоб укласти договір з іншими підприємствами (конкурсний комітет тоді очолював Володимир Губицький, який зараз працює заступником голови облдержадміністрації з питань розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства). Конкурс тоді провели таким чином, щоб позбавити АТП — 14631 права обслуговувати маршрут Львів — Моршин. Ми це оскаржували в судовому порядку, домоглися правди і виїхали на цей маршрут. Обслуговували його близько року, і після цього в нас почалася війна», — розповідає Петро Бєлуха.

Схожі новини