Передплата 2024 ВЗ

Рейс зі  Львова до Дубаї  і далі  лише у планах...

Півроку тому на посаду гендиректора Міжнародного аеропорту “Львів” імені Данила Галицького призначено Тетяну Романовську, яка свого часу була керівником аеровокзального комплексу летовища.  

Пані Романовська заявила про свої плани — відновити готель “Тустань”, збільшити пасажиропотік та кількість авіарейсів, навести лад з орендою у терміналі аеропорту. А ще пані Романовська так налякала нечесних на руку митників та прикордонників (у період відсутності гендиректора їх часто ловили на гарячому. - Авт.), що ті самі запропонували встановити біля своїх робочих місць камери спостереження... Якими ж є перші результати реформ Тетяни Романовської?

«Мрію поєднати Львівський аеропорт з Дубаї, африканським континентом, Азією, Канадою, США прямими рейсами. Хочу, щоб якнайбільше львів’ян побачило світ, заплативши найнижчу ціну», - казала пані Тетяна у своє­му першому інтерв’ю для “ВЗ” після призначення на посаду гендиректора.

Плани з розширення авіагеографії були наполеонівські, виконано їх навіть не десяту частину... Нещодавно зі Львова запустили авіарейс до білоруського Мінська. Восени обіцяють рейс до литовського Вільнюса. Цим напрямком займеться авіакомпанія МАУ, яка до кінця осені потішить пасажирів Львівського летовища також іншими рейсами. (Якими саме — секрет, мовляв, щоб не наврочити).

“Рейс до Мінська — ключове рішення нашого аеропорту. З першого рейсу літаки завантажені, - каже пані Тетяна. - Також хороша завантаженість рейсів до польського Радома (авіакомпанія Spring Air) — двічі на тиждень. Для авіакомпаній запроваджено положення про знижки. Відтак авіакомпанії, які співпрацюють з летовищем, виконуватимуть більше рейсів. Узимку аеропорт “Львів” матиме стільки ж рейсів, як і в літній сезон. Веду переговори ще з кількома новими авіакомпаніями”.

За словами гендиректора, завдяки розвитку авіаційної мережі працівникам аеропорту “Львів” підняли зарплату - на 40%. Середня зарплата на підприємстві — шість тисяч гривень. “Підвищення робили поступово: спочатку — на 20%, потім знову на стільки ж, - каже пані Романовська. - Також даємо колективу премії, заохочення”.

Деякі пасажири нарікають, що послуга з обмотування валізи в аеропорту — занадто дорога (80 гривень). “Є чимало підприємств, які хочуть скласти конкуренцію щодо цієї послуги, - розповіла гендиректор. - Поставимо інші фірми, але з меншою ціною”.

Плани Тетяни Романовської на наступний рік — почати реконструкцію готелю “Тустань”. “Об’єкт перебуває у державній власності, на балансі аеропорту, - каже вона. - Був збитковим. Планую відродити готель. Оціню усі пропозиції цього проекту: звести новий готель чи відновити роботу існуючого? Буде оголошено тендер”.

Ігор Васюник,

перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту

Авіаринок України лише починає розвиватись. Ще два роки тому у нас була монополія і захмарні ціни на авіаквитки. Сьогодні важко, але відбувається лібералізація ринку. В Україні нарешті починають працювати бюджетні авіалінії. Тому перспективи розвитку державних аеропортів України, в тому числі аеропорту «Львів», - колосальні. Звичайно, все залежить від ефективного менеджменту. Раніше у Львівському аеропорту лише «ефективно» крали бюджетні гроші, і взагалі ніхто не думав про розвиток. Ще зарано оцінювати господарську діяльність нового керівника аеропорту. Про її ефективність скаже те, скільки нових і доступних авіарейсів відкриють зі Львова. Також чи збільшиться завантаженість аеропорту? (Зараз це приблизно 30%). Чи зростуть прибутки? Чи буде завершено всі роботи в аеропорту?

Схожі новини