Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

«Бальзаки» у снах бачать банкноти...

Олігархами не стають — ними народжуються!

У наш час матеріальні блага — в ціні. Більшість мріє про власний будинок, дорогу машину, відпочинок у теплих краях. Ми сподіваємося заробити великі статки, не підозрюючи, що бути мільйонером чи олігархом — також талант. Не кожен здатен розбагатіти, адже для цього потрібно мати вроджені схильності. Соціонік Олексій Пивоваренко розповів, люди яких типів мають найбільше шансів “купатися в розкоші” та мати потужні банківські рахунки.

Соціоніка поділяє людей на 16 типів, які за своїми життєвими цінностями групуються у чотири квадри. Вміють та люблять заробляти гроші представники третьої квадри, яку називають квадрою бізнесу. Маючи необхідні умови, бажання постійно вчитися та вдосконалюватися, а також — партнера, який вчасно підтримує, ці люди досягають неабияких висот. Їхній мозок безперестанку навідують думки про те, де можна отримати прибуток, адже заробляння коштів — сенс їхнього життя. Вони отримують справжній кайф не від робочого процесу, а від кінцевого результату. Потенційних багатіїв видає те, що вони постійно обговорюють ціни, вирішують, де можна зекономити. Одяг та інші речі розглядають лише за ціновою політикою, прагнуть товаришувати з забезпеченими людьми.

«Бальзак». Найбільший відсоток мільйонерів серед представників цього типу. Такі люди — великі мрійники, причому 90% їхніх фантазій стосується потужних заробітків. Великі пачки банкнот вони бачать навіть у снах. Послідовники Бальзака тонко відчувають, куди можна вигідно вкласти свої заощадження. Працюють мало, зате коли з`являється прибуткова справа, готові “пахати” день і ніч. До роботи їх потрібно стимулювати.

Для своїх коханих чоловіки-”бальзаки”, як для справжніх принцес, будують величезні замки. Їх приваблюють розкішні жінки та шикарне життя. Але полюбляють бути сірими кардиналами. Вони — скромні, уникають реклами, не нав`язують, а пропонують себе клієнтам та діловим партнерам. Ніколи не розкидають обіцянок, їхній девіз: “Потрібно йти дрібними кроками!”.

Потенційні олігархи — обережні, економні, намагаються якомога менше витрачати. Схильні до різнопланової роботи та бізнесу. Як правило, пробують одночасно декілька справ й зупиняються на тій, яка приносить найбільше прибутків.

Скільки б грошей не мали представники цього типу, надають перевагу зовсім непоказному одягу в темних тонах. Схильні тривалий час носити одну й ту саму річ. Вирізняються гострим розумом, полюбляють філософствувати. Діти цього типу зазвичай тихенько сидять за партами та вчаться: товариство галасливих однокласників їх не приваблює.

Важлива риса “бальзаків” — неупередженість. Емоції у них практично відсутні. У товаристві доволі скептичні. Полюбляють підколювати оточуючих, хвалитися зв’язками, обіцяти “золоті гори”.

Відомі представники цього типу — Леонід Кравчук, Павло Лазаренко, Філіп Кіркоров, брати Меладзе.

Представники соціотипу «Наполеон» не такі обрежні, як “бальзаки”: вони хочуть мати статки тут і зараз. Недаремно представник цього типу Юлій Цезар казав: “Прийшов, побачив, переміг!” Часто їм це вдається. Таким потенційним багатіям властиві неабиякі амбіції. Вони не можуть накопичувати статки на самоті: цим людям необхідний почет, на який вони матимуть вплив. Вміють закохувати у себе людей з допомогою подарунків та хорошого ставлення, а спіймавши в свої сіті — міцно тримають. Зазвичай «Наполеонів» відносять до категорії ловеласів, і, головне, — дружини пробачають їм цю слабкість. “Наполеони” вміють маніпулювати оточуючими та їхньою любов’ю. Можуть, поки дружина вдома бавить дітей, змінювати коханок. Такі чоловіки рідко проводять вечори вдома: більшість ділових питань вирішують у ресторанах. Їхній телефон весь час розривається від дзвінків, адже не припиняють займатися бізнесом ні вдень, ні вночі.

Представники цього типу схильні витрачати багато грошей, адже полюбляють шик і блиск у всьому. Цінують у людях не стільки душевні якості, скільки вміння “робити гроші”. Полюбляють дорогий брендовий одяг.

Відомі представники типу: Михайло Поплавський, Микола Басков, Віра Брежнєва, Маша Распутіна, Елізабет Тейлор, Михайло Горбачов.

«Джек Лондон» постійно ламає голову, де б то ще підзаробити. Крім основної роботи, завжди має так званий калим. За статистикою, представники цього типу у всьому світі працюють найбільше. По суті, роботою вони живуть: якщо не мають нових прибутків — життя втрачає для них сенс. Шукаючи, куди краще вкласти гроші, можуть літати по всьому світу. Прораховують справи наперед, натомість ризик для них — справа благородна. Скільки грошей мають — стільки витрачають на бізнес. Комфорту і затишку не люблять: схильних до цього людей деколи навіть зневажають.

“Джеки” часто йдуть у великий спорт. Особливо туди, де передбачається командна робота. У побуті надають перевагу спортивному одягу. Терпіти не можуть костюмів та краваток. Їм важко підібрати вбрання, тому деколи навіть у спеку вбирають чорний костюм.

Відомі представники типу: Віктор Ющенко, Леонід Кучма, Барак Обама, Дітер Болен.

«Драйзер» — завзятий борець зі злом.

Ці люди серйозні та мовчазні, оскільки весь час розмірковують про заробітки. Живуть за принципом: “Мій дім — моя фортеця!”, тому мало кого пускають до своєї оселі. У побуті — економні, оскільки більшість коштів вкладають у справу. Відрізняються неабиякою працездатністю — можуть працювати у три зміни. Їм всім притаманна так звана американська мрія: власний будинок (60% американців мешкають в особняках), рахунок у банку, добре влаштовані діти. Не нехтують прислугою: “драйзери” вважають, що недоцільно витрачати дорогоцінний час на побут, коли його можна використати для заробітку. Їхні типові фрази: “За все потрібно платити”, “Все коштує грошей”... Ніколи не витратять зайвої копійчини, особливо — на когось чужого. Зате не економлять на своєму одязі. Особливо це стосується жінок: вони без вагань викидають сумочку, на якій з`явилася хоча б одна подряпина. Незважаючи на заощадливість, час від часу жертвують кошти для бідних.

“Драйзери” — домовиті та сімейні люди. Заради “половинки” та дітей готові пожертвувати собою. Вони — типові домосіди, надають перевагу сімейному бізнесу.

Відомі представники типу: Віктор Янукович, Джордж Буш, Софія Ротару, Таїсія Повалій, Мел Гібсон.