Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Про хейт нового дизайну кавʼярні «Цукерня»

Історія зі злобною критикою нового дизайну відомої львівської кавʼярні «Цукерня», що вже кілька днів не вщухає у соцмережах, взагалі не про інтерʼєр закладу

Це лише привід для хейту. Зручний привід з величезною насолодою і захопленням вихлюпнути свою злість, своє невдоволення, свої комплекси. Такі історії — чудовий матеріал для соціальних психологів.

Коли читаю критичні коментарі щодо оновлення інтерʼєру кавʼярні, найбільше вражає, наскільки люди недоброзичливі, уїдливі, безапеляційні. І це зовсім не дискусія про дизайн. Бачу у переважної більшості людей бажання образити власників, найбільш боляче «вколоти», навіть принизити. Порівняти інтерʼєр з «турецьким туалетом» — це з якою метою? Це вже не конструктивна критика, а бажання дошкулити, нашкодити. Відтак, свідомо чи підсвідомо вдарити по бізнесу власників кавʼярні. Бо асоціація з туалетом не мала би додати потенційним гостям бажання туди піти! Тому у мене виникає питання: чи тим, хто критикує інтерʼєр, розходиться саме на ньому, чи просто є внутрішнє бажання комусь, вибачте на слові, підгадити?

Люди, які ніколи не мали власного бізнесу, а працюють «на зарплаті», не завжди розуміють усіх проблем і викликів, з якими стикається власник бізнесу. Будь-який бізнес є важкий і стресовий, і кожен має свої нюанси. Щоб розуміти, з якими викликами стикаються власники сфери обслуговування, уявіть, що вам щодня треба приймати вдома гостей. Зі всіма нюансами. Щодня! При цьому у вас немає жодного вихідного чи шансів поїхати на тиждень у відпуску.

Я розумію, що вже кілька років поспіль українці перебувають у стані сильного психологічного стресу. Спочатку ковід, потім велика війна. І найгірше, що попереду — невідомість, яка лякає. Тому багато хто психологічно ламається, не витримує. Цим, власне, і можу пояснити масове бажання хейтити інших. Але ми маємо зупинитися. Інакше, ще трохи, і всі стануть ненавидіти всіх, а приводом для хейту, для нищення людини чи бізнесу може стати будь-яка дурниця, яка комусь стала не до душі. Маємо бути добрішими одне до одного, підтримувати одне одного! Свій до свого по своє… Як це, до речі, було у перші місяці великої війни.

Ну, не сподобалось вам щось в інтерʼєрі, не ходіть туди. У Львові є чимало закладів, де можна випити смачну каву. Клієнти ресторанів і кавʼярень голосують ногами і гривнею. І це найбільш логічний і справедливий спосіб виявити свої симпатії чи антипатії. Якщо вас десь образили чи обдурили, тоді, звісно, можна написати, аби власники закладу звернули увагу на роботу свого персоналу і виправили помилки. Але хейтити лише за те, що у когось естетичні смаки не збігаються з вашими, це щонайменше неетично і… зовсім неестетично.

Схожі новини