Передплатити Підтримати

Саміт для української інфраструктури не став проривним

Отже, Саміт Україна-ЄС відбувся

Зеленський радісно кивав, не розуміючи важливість напівнатяків, і від нерозуміння здригався, коли говорили про серйозні речі. У цей момент Єрмак заспокійливо підморгував, нагадуючи останньому Лідеру Світу, що в кишені у нього індульгенція від Папи. Щоправда, ця індульгенція просто зникла зі столу під час відвідин українською делегацією Ватикану, але Зеленський про це ніколи не дізнається. Зустріч ж була таємна…

На жаль, саміт для української інфраструктури не став проривним.

Окрім кредитної лінії для Укрпошти і згадати нічого, вітаю, для компанії — це досягнення! Радий, що несміливі мрії 2018 року збулися).

Жодного наступного, третього засідання Транспортного діалогу високого рівня, який започаткували в 2018, і де ми могли на експертному і політичному рівні обговорити всі актуальні і потенційні напрямки співробітництва.

Жодної згадки про Азовський економічний пакет, який передбачав 500 млн євро грантів і 500 млн євро кредитів для відновлення сходу.

Жодних інвестицій у інфраструктуру. А ще у 2018 році ми отримали перші 50 млн євро грантів у дорожній сфері, за рахунок чого будується об’їзд, зокрема, Тернополя.

Звісно, якби був прогрес з виконання Угоди про асоціацію у транспортній сфері — було б легше. Але, на жаль, Турборежим захлинувся, не дійшовши у парламенті до інфраструктури. Фактично, жоден необхідний закон не проголосований.

Якби не ідіотські заяви про передачу Укрзалізниці в управління Дойчебану (від чого здригнулися навіть стійкі німці) і потім не менш дивне дезавуювання власних заяв — можна було б оголосити про приєднання до німецької ініціативи поєднати Європу швидкісними потягами, приєднавши до одного з напрямків, Берлін-Варшава, євроколією Київ і Львів. Але Берлін тепер вельми насторожено сприймає «ініціативи» Києва.

Безумовно, першочергово на заваді стало нерозуміння Брюсселем поведінки Києва впродовж останніх місяців. І, як результат, не лише кредитні лінії ЄС, але й підписання Угоди про спільний авіаційний простір перенесено на 2021. Щиро шкода, бо ця угода була запланована до підписання наступного дня після виходу Британії з ЄС. І вона б дала новий поштовх для розвитку авіаційної галузі, яка зараз переживає не найкращі часи. І суттєво здешевила польоти для громадян, дала нові зручні маршрути. Але, після політичної і коронавірусної пандемії, значить після пандемії.

Для прикладу, сьогодні ж ЄС схвалив інвестиційний план для Західних Балкан (Боснія і Герцоговина, Чорногорія, Албанія, Сербія, Косово, Північна Македонія. Кількість мешканців регіону — близько 13 млн), обсягом у 9 млрд євро!, для економічного відновлення регіону і прискореної євроінтеграції.

До речі, пане Володимире Зеленський, у мене для Вас погані новини. Одночасний «саміт» Путіна-Медведчука в Ново-Огарьово — чіткий сигнал, що Ви для Кремля перестали існувати. Я би все ж подзвонив Баканову щодо походження капіталів Медведчука. Якщо не розповість, то хоч за співучасть у вбивстві Стуса можна посадити. Як моральна сатисфакція для українців.

Але в президента інші цілі. Наступні два дні він перебуватиме у Великій Британії. Хтось розповів йому прислів’я «Мій дім — моя фортеця». І що сімейні гнізда найкраще вити в Лондоні. Головне, знайти хорошого ріелтора і не потрапити в «Схеми»…

П.С. З позитивних новин сьогодні: вперше відвідав нову студію «5 каналу». Приємно вражений!

Обговорювали «Велике Будівництво». Укравтодоре, Ваш керівник пообіцяв запустити інтерактивну карту ремонту українських доріг, з позначенням геотегами початку і кінця кожної ділянки, з відповідним описом типу ремонту, вартості, гарантії, фото- і відеофіксацією.

Не дочекався у вересні, дочекаюся до кінця 2020 р.

Це велика перемога, щоб поставити крапку на будь-яких фантазіях: хто, що і де збудував.

Давайте, нарешті дізнаємося разом, де завершуються дороги Зеленського і починаються автобани Порошенка.

Джерело