Передплатити Підтримати

Основна версія катастрофи літака МАУ в Тегерані

Оскільки падіння відбулося на очах свідків і служби контролю аеропорту, ця трагедія навряд чи стане загадкою

Співчуття сім'ям 15 громадян України, 73 — Канади, 71 — Ірану, 8 — Швеції, 4 — Німеччини, 3 — Великоъ Британії, 6 — Афганістану.

Судячи з відео падіння, літак загорівся над міжнародним аеропортом Тегеран, на малій висоті, пожежа почалася в двигуні відразу після зльоту, на жаль, ситуація стала некерованою.

Це не може бути помилкою екіпажу.

Малоймовірно, щоб це могло бути ураження ракетою, як поспішили вкинути в інтернет. Це було б помітно навіть на аматорському відео, характер катастрофи був би іншим. І свідчення пуску і політ ракети були б помітні на радарах. Стріляти ракетами в польотній зоні міжнародного аеропорту — дуже помітна і демонстративна дія, яку вночі не можна приховати, помітять. Та й екіпаж напевно встиг би подати сигнал.

Це не схоже на вибух бомби на борту — це вже офіційно заявили іранці, і думаю, у них є підстави так стверджувати, тому що у них повинні бути записи розмов з екіпажем, які дозволяють зробити такий висновок.

Версія технічна несправність буде основною. Але що могло статися з новим надійним двигуном, щоб відразу після зльоту вночі виникла пожежа, і була втрачена керованість літака?

Набір версій події стандартний: потрапляння зграї птахів; пошкодження двигуна або паливної системи в аеропорту; помилка в експлуатації і не усунена несправність; технічний брак при виробництві літака.

Оскільки падіння відбулося на очах свідків і служби контролю аеропорту, ця трагедія навряд чи стане загадкою. Знайдено «чорні скриньки», значить, версії влучання ракети або вибух двигуна в результаті теракту можуть бути визначені навіть за параметрами роботи всіх систем.

Переклад з російської

Джерело