Передплата 2024 «Добре здоров’я»

«У вашому районі немає вільних машин. Можете збільшити тариф і замовити таксі повторно…»

У Львові погано працюють не лише маршрутки приватних перевізників, а й служби таксі. В останні дні літа мені доводилося активно користуватися послугами машин із «шашечками».

Неодноразово замовляла машину телефоном. У відповідь чула від оператора таке: «З вас 95 гривень, очікуйте смс про час прибуття авто». Та через п’ять-сім хвилин отримувала на телефон повідомлення про те, що у моєму районі вільних машин немає… Як правило, такі «відмазки» були тоді, коли замовляла авто з центру (у «час пік» не усі таксисти хочуть їхати в центр, бо там корки, спалюють багато бензину), а й з району аквапарку, що на вул. Княгині Ольги.

Та я була наполегливою. Телефонувала у службу таксі по кілька разів і знову замовляла машину. Але і це не допомагало. Відповідь на другому кінці дроту була обнадійлива, але через кілька хвилин — відмова. Доводилося користуватися послугами таксистів-«бордюрників» (їхні тарифи на 20−30 гривень вищі, ніж у телефонній службі таксі), або йти пішки…

Одного разу знайомий таксист дав мені пораду, як вийти з ситуації, коли «у районі немає вільних машин». «Пані, якщо вам треба терміново їхати в аеропорт чи на вокзал, тоді під час замовлення телефоном збільшуйте тариф на 10 гривень, — порадив таксист Дмитро. — Водій по мережі бачить дорожче замовлення на ту чи іншу вулицю, і їде першочергово до вас».

Сказала тому таксисту, що їм не можна опускатися до такого рівня, аби це не стало нормою, як, наприклад, бакшиш (подяка) на рецепції турецьких готелів. І розповіла йому, що у Києві вже починають штрафувати телефонні служби таксі, які практикують «ручний» тариф. «Звісно, ніхто не буде скочуватися до рівня турецьких готельєрів. Я ж не кажу вам зловживати з підвищеним тарифом, — відповів водій. — Просто, коли вам „горить“ їхати, можете спробувати вищий тариф, і проблему буде вирішено. Можете також розраховуватися бонусами, які вам нараховано за активні замовлення телефоном. Водіям вигідніші бонуси, ніж готівка. Бо гроші одразу зараховуються на наш рахунок».

Скористалася порадою таксиста. Одного недільного ранку тричі телефонувала у службу таксі, початковий 90-гривневий тариф поступово збільшила аж до 120 гривень. Чекала на позитивну відповідь аж 45 хвилин. Але отримала повідомлення про брак вільних авто. Емоції били через край… Невже у туристичному місті не можна знайти вільну машину і вчасно доїхати у справах?

Вирішила ще раз набрати службу таксі, аби дізнатися причину відмови. Виявилося, таксисти не клюнули на моє замовлення не через вартість послуги (на другому кінці дроту сказали, що ціна більш ніж приваблива. — Авт.), а через те, що я вирішила заплатити не готівкою, а бонусами. «Пані, якщо розраховуєтеся бонусами, ваше замовлення не бачать наші партнери, які мають у розпорядженні більше машин, ніж наша служба, — сказала працівник служби таксі Олена. — Машину вам не подано, бо її фізично не було у вашому районі. Останнім часом у нас поменшало водіїв. З осені ситуація має покращитися».

Прикро, що у туристичному місті немає елементарного порядку зі службами таксі. Мало того, що більшість машин далеко в не найкращому технічному стані, вони не мають ані лічильників, ані коректних розцінок. А оператори не мають елементарної поваги до клієнта…

Схожі новини