Передплата 2024 ВЗ

Кокотюха обігнав Кінга

Історичний роман письменника, журналіста, сценариста Андрія Кокотюхи «Червоний», який вийшов у харківському видавництві «Клуб Сімейного Дозвілля» півроку тому, впевнено тримається серед лідерів книжкових прилавків.

А нещодавно «Червоний» обігнав за тиражем в Україні новий роман “короля жахів” Стівена Кінга «Вітер у замкову шпарину».

«Червоний» — перший історичний роман для автора 37 книг Андрія Кокотюхи. Дебют у новому літературному жанрі видався для письменника більш ніж вдалим. У 2012 році рукопис був відзначений на конкурсі «Коронація слова» в спецномінації «Кращий історико-патріотичний твір». Роман також потрапив до короткого списку «Книги року Бі-бі-сі». Останні півроку новинка Кокотюхи тримається в п’ятірці лідерів продажу мережі книгарень «Є» і є одним із найобговорюваніших творів на літературних вечорах та у соціальних мережах. Інформація про те, що «Червоний» Андрія Кокотюхи обігнав у споживчому рейтингу новий роман Стівена Кінга, виданий в Україні, створила навколо твору особливий резонанс.

«Червоний» вийшов у світ першого вересня 2012 року у «Клубі Сімейного Дозвілля» із стартовим тиражем сім тисяч примірників, — розповіла “ВЗ” головний редактор «КСД» Світлана Скляр. — Зважаючи на активний читацький попит, було зроблено два додаткові наклади — п’ять та три тисячі. Загалом історичний роман Андрія Кокотюхи вийшов тиражем п’ятнадцять тисяч примірників. «Червоний» обігнав новий роман Стівена Кінга, виданий в Україні, — «Вітер у замкову шпарину», який вийшов на український книжковий ринок накладом вісім тисяч примірників”.

За час співпраці «Клубу Сімейного Дозвілля» з україномовними авторами такий втішний прецедент трапляється уже вдруге. У 2008 році тираж дебютного роману Люко Дашвар «Село не люди» за перші шість місяців продажу обігнав в Україні світовий бестселер Стівена Кінга «Зона покриття».

Андрій КОКОТЮХА,

письменник

Приємно, що мій роман має такі високі тиражі. Це спростовує міф про непопулярність та нерентабельність творів українських авторів. І це вже не поодинокий випадок із українськими книгами. Особливо тішить, що “Червоний” виборов таку популярність без особливої реклами, акцій та каталогів, які є в арсеналі видавництва “Клуб Сімейного Дозвілля”. Це читачі зробили свій вибір. Маю просте правило успіху — якщо книгу продавати, вона продається. Просто не можна сидіти склавши руки. Зважаючи на попит “Червоного”, керівництво “КСД” вирішило перекласти роман російською мовою, аби ще більше розширити читацьку аудиторію.