Укрзалізниця знову продає квитки онлайн після безпрецедентної кібератаки
- 27.03.2025, 08:30
- 302
«Укрзалізниця» відновила продаж квитків через застосунок і сайт, які не працювали після масштабної кібератаки
:format(webp)/wz.lviv.ua/images/news/_cover/530161/image-2025-03-27-084242.jpg)
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Відновити роботу онлайн-сервісів вдалося лише за 89 годин безперервної роботи. Однак спершу працюватиме тільки їхній базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.
Крім того, по всій країні «для підстраховки» вокзали та каси продовжують роботу в посиленому режимі. Водночас досі триває робота над відновленням інших сервісів залізниці, зокрема клієнтських. В «Укрзалізниці» запевнили, що внаслідок кібератаки витоку жодної чутливої інформації не було.
У компанії попередили, що система онлайн-продажу квитків зараз переживає пікові навантаження, тому можливі тимчасові технічні перебої в її роботі. Пасажирів просять користуватись застосунком лише в разі потреби в терміновій подорожі.
Архіви квитків, придбаних раніше, в застосунку недоступні, але лишаються дійсними — їхні PDF-дублікати треба шукати на електронній пошті пасажира. Для посадки також можна використати скріншоти квитків з застосунку, або квитанцію про оплату з банківського застосунку.
Повернути квитки та кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.