Передплата 2024 «Добрий господар»

Штрихкоди на товарах можуть піти у минуле через три роки

  • 20.08.2024, 20:20
  • 243

Товарні штрихкоди, які з’явилися у 1974 році, можуть зникнути, поступившись сучаснішим QR-кодам. Над цим уже працюють такі компанії, як Coca-Cola та L’Oréal, а також мережі роздрібної торгівлі

Про це пише Wall Street Journal.

Перехід на QR-коди, який планують завершити у 2027 році, потребуватиме міжгалузевої глобальної співпраці, оновлень програмного та апаратного забезпечення торговельних мереж, а також змін у виробництві, зазначає видання.

І хоч нововведення будуть недешевими, деякі бренди впевнені в перевагах використання QR-кодів. Компанія L’Oréal вже експериментувала з розміщенням QR-кодів на упаковках фарби для волосся. Посилання спрямовувало користувачів на вебсайт, де вони могли віртуально перевірити, чи пасує їм обраний колір, і переглянути навчальні посібники.

Директор програми косметичних технологій L’Oréal Стефан Ланнузель зазначив, що споживачі, які переходять через QR-код на сайт, частіше купують товари.

Coca-Cola повідомила, що разом із партнерами з роздрібної торгівлі провела декілька випробувань паралельного використання штрихкодів та QR-кодів. Так, у 2023 році перед Гелловіном компанія випустила обмежену партію «Фанти» з QR-кодом на пляшці. Випробування довели, що технологія працює, розповів старший віцепрезидент з постачання Coca-Cola у Північній Америці Бред Спікерт.

А втім, він додав, що ще потрібно з’ясувати, як навчити споживачів, які звикли сканувати штрихкоди на касі самообслуговування, користуватися QR-кодами. Той факт, що споживачі не завжди люблять взаємодіяти з QR-кодами, також може створити певну складність, пише видання.