Передплата 2024 «Добре здоров’я»

«Приміські маршрути, які незаконно їздять Львовом, не возять пільговиків»

Начальник управління транспорту Львівської міської ради Орест Олеськів розповів «ВЗ», що мерія подала апеляцію на рішення Львівського окружного адміністративного суду, який дозволив тринадцяти приміським маршрутам їздити через обласний центр

Фото ілюстративне, автор: Роман Балук
Фото ілюстративне, автор: Роман Балук

Юридичне управління Львівської міської ради подало апеляцію на рішення Львівського окружного адміністративного суду, який дозволив приміським автобусам курсувати через місто. Йдеться про тринадцять приміських маршрутів:

  • № 111 «Львів-Дубляни»,
  • № 138 «Львів-Лапаївка»,
  • № 184, № 184-А «Львів-Рудно»,
  • № 180 «Львів — Дубляни».
  • Приміські автобуси № 110 «Львів-Чишки» курсують до площі Митної замість АС-6,
  • № 125 «Шкло — АС № 8» курсують вул. Левандівською замість вул. Городоцької,
  • автобуси «Львів-Давидів», «Львів-Милятичі» — до пл. Петрушевича,
  • автобуси «Львів-Поршна», «Львів-Повітно», «Львів-Оброшино», «Львів-Суховоля» курсують до приміського вокзалу, займаючи зупинку навпроти ринку «Привокзальний».

Замовником послуг з пасажирських перевезень на цих маршрутах є управління транспорту та зв’язку Львівської ОДА.

Про це повідомив у коментарі для «ВЗ» керівник управління транспорту Львівської міської ради Орест Олеськів.

«Історії з приміськими маршрутками уже два роки, — каже Орест Олеськів. — Не погоджуємося з таким рішенням суду і вирішили його оскаржувати. Автобуси приміських маршрутів курсують через Львів без відповідного погодження виконавчих органів Львівської міської ради. Вони систематично порушують чинне законодавство та нормативні документи у галузі міського пасажирського транспорту. Їхніми кінцевими зупинками мають бути автостанції на в'їздах у місто, а не зупинки міського громадського транспорту».

Приміські автобуси, каже чиновник про мінуси, утворюють стихійні зупинки на вулицях Львова, дублюють міські маршрути, негативно впливають на стан навколишнього середовища. Водії автобусів приміських маршрутів здійснюють посадку-висадку пасажирів, займаючи заїзну кишеню міської зупинки, створюють аварійні ситуації та великі незручності для громадського транспорту Львова…

Журналістка «ВЗ» зауважила, що такі маршрутки, на відміну від міських, курсують за графіком, «на лінії» машин завжди багато і вони допомагають львів'янам не спізнитися на роботу. Про це авторка цих рядків неодноразово чула від пасажирів, які їздять громадським транспортом. На це Орест Олеськів відповів: «Зате приміські маршрути не возять пільговиків»

Начальник управління транспорту та зв’язку Львівської ОВА Степан Рудницький прокоментував ситуацію довкола приміських маршруток так: «Маршрутки курсують законно. Договори, схеми руху (паспорти маршрутів) створені понад десять років тому. Востаннє договори на ці маршрути були продовжені на конкурсі ще у 2017 році. Мерія знала про конкурс. Якщо станом на 2017 рік щось би було незаконно, то ще б тоді були оскарження від мерії».

Чиновник нарікає, що львівська мерія досі не забезпечила точок відправлення для приміських маршрутів. У місті вісім автостанцій, а потрібно значно більше.

«Усі дороги є загального користування і приміські маршрутки мають право їздити по них, — наголошує Рудницький. — Наприклад, автобус „Луцьк-Ужгород“ не має переміщатися по об'їзній дорозі, а має одну-дві зупинки на певних автостанціях Львова. У приміських маршрутах враховуємо інтереси не однієї громади, а інтереси мешканців області. Дискусії, які були між нами і Львівською міською радою вилилися у судовий позов».

Схожі новини