Передплата 2024 ВЗ

Випуск марок із українськими воїнами приурочили до Дня радянської армії (оновлено)

  • 18.02.2021, 13:55
  • 906

«Укрпошта» 23 лютого вводить в обіг поштові марки «Збройні сили України. Сухопутні війська»

Відповідна інформація вказана у Філателістичному бюлетені, передає Главком.

Зазначається, що тираж маркованого аркуша — 20 тисяч примірників. Поштовий випуск здійснено за підтримки Міністерства оборони України.

Погашення марок спеціальним штемпелем відбудеться у Києві.

Читайте також: «Укрпошта» створила марку із доповненою реальністю

На подію вже відреагував Генштаб ЗСУ.

Там зазначили, що дата презентації цього випуску марок не була погоджена із керівництвом Збройних Сил України. Тому вимагають від керівництва «Укрпошти» перенести подію на 14 березня.

«Пропонується перше погашення поштових марок зазначеної серії приурочити до Дня українського добровольця — 14 березня», — сказали в Генштабі.

У відомстві підкреслили, що 23 лютого держава-агресор РФ, яка веде війну проти України, відзначає день захисника Вітчизни й день військової слави Росії.

«Тому ця дата є неприпустимою для промоції Збройних Сил України та їх найбільш чисельного виду — Сухопутних військ», — йдеться в повідомленні.

ОНОВЛЕНО. Натомість гендиректор компанії Ігор Смілянський переконаний, що дата, яка збігається із Днем Радянської армії, тролінг РФ. Про це він написав у соцмережі Facebook.

«Я вирішив призначити запуск другої марки на 23 лютого. Чому? Гарний привід нагадати, що час перегортати сторінку історії й пишатись новою українською армією. І так, це тонкий тролінг сусідів, які, я впевнений, показали б цю марку», — зазначив Смілянський.

Він додав, що хотів привернути увагу до нашої армії, адже запуск у будь-яку іншу дату буде непомічений. За його словами, суспільство не обговорювало введення в обіг поштових марок, присвячених героям Небесної Сотні. А ось у даті побачили «суцільну зраду».

«Експеримент вдався на 100%. Тролінг, на жаль, зрозуміли не всі. Сьогодні мені вже закидали купу постів, що зрадник, що підігрую Росії, що мегазелений тощо. Але я досяг мети — і увага до випуску марок, присвячених і нашій армії, й Небесній Сотні, буде», — сказав Смілянський.

Водночас гендиректор «Укрпошти» відкрив голосування у Facebook та закликав залишати свою думку щодо 23 лютого в коментарях.

«Тож питання Вам, зважаючи на все, що я написав, переносити запуск марки з 23 лютого чи залишати? Пишіть у коментарях. Обіцяю до вечора вирішити та всім розповісти», — уточнив Смілянський.

Варто нагадати, що історично дата 23 лютого — це день створення в 1918 році Робітничо-селянської Червоної Армії в Радянській Росії. Після розпаду СРСР традиція святкувати 23 лютого залишилася, хоча свято було перейменовано в «День захисника Вітчизни».

З 2014 року Україна відмовилася від святкування 23 лютого. В українських воїнів з’явилося своє свято — День захисника України, яке відзначається 14 жовтня.

«День захисника Вітчизни» 23 лютого досі відзначається в Росії і ще кількох колишніх радянських республіках. У 2002 році російська Держдума ухвалила закон, згідно з яким це свято є днем військової слави Росії, і зробила його вихідним.

Схожі новини