Експерти пояснили, чому реклама у блогерів викликає довіру людей

Відеоролики популярних блогерів збирають десятки тисяч переглядів, а до їхніх рекомендацій прислухається більшість передплатників.


У чому секрет успішної реклами у відеоблогерів? Відповіді ми отримали від експертів у сфері відеоблогінгу компанії https://air.io/ .

Блогер — експерт у своїй темі

Продажі товарів і послуг в соціальних мережах та на медіаплатформах, таких як ютуб, спираються на рекламу у так званих лідерів думок. Це блогери з аудиторією, в якій великий відсоток людей прислухається до того, що вони радять, хвалять або критикують.

«Найчастіше це відбувається тому, що певний блогер дуже добре розбирається в своїй темі, є експертом і покупцем якоїсь групи товарів або послуг з величезним досвідом. Так що його оцінка важлива для глядачів, більш того, соціальні дослідження показали, що люди вважають за краще перед покупкою будь-чого пошукати відеоогляди категорії товарів і тільки після цього вирушати до магазину. Блогери дійсно мають вплив на частину своєї аудиторії завдяки регулярним експертним відео, які вони розміщують у себе на каналі,» — розповіли в компанії «Ейр».

Блогер близький до народу

На відміну від вчених, офіційних експертів галузі, найнятих компаніями, блогери сприймаються людьми як більш близькі по духу, їхня інформація зрозуміла, вони немов говорять однією мовою зі своєю аудиторією, тоді як корпорації і бренди часто не можуть достукатися до покупців.

Успішний блогер завжди знаходиться на боці свого глядача, а не бренду, тому його вважають «своїм хлопцем» і приймають його огляди, нехай і відверто рекламні, як правду, а не куплену хвалебну пісню. Тому делікатне розміщення бренду в контенті популярного блогера — гарний спосіб для бренду привернути лояльну аудиторію і якомога більше розповісти про свій продукт.

Блогер сам спробував продукцію

Основна причина довіри і популярності відеоблогів з рекламними оглядами товарів і послуг — це особистий досвід споживача, який вони передають своїм підписникам. Люди цінують, що блогери пробують на собі тонни косметики, тестують гаджети і приміряють гори одягу, а потім відбирають краще і виносять це в свої рекомендації місяця або так звані «порожні баночки» (відео з відгуками про використану косметику).

Таким чином, відеоблогер — це моральний авторитет, який працює на свою аудиторію, допомагаючи людям з вибором якісної продукції, в той же час підтримує бренди і сприяє виведенню на ринок новинок і свіжих трендів.