В Укрзалізниці прокоментували поломку експреса до аеропорту «Бориспіль»
- 01.12.2018, 18:14
- 585
У повідомленні компанії зазначається, що буде докладено всіх зусиль, щоб такі інциденти не повторювалися.
Як зазначається на сайті Укрзалізниці зазначили, що «негода випробовує усіх транспортників»
«Сьогодні поїзд № 830 сполученням ст. Київ-Пасажирський — ст. Бориспіль-аеропорт об 11:58 на 19 км маршруту попросив допоміжний поїзд. Такий був відправлений зі ст. Київ-Пасажирський о 12:00. Про ситуацію, що склалась, було оперативно повідомлено відповідні служби аеропорту „Бориспіль“, щоб забезпечити посадку на рейси пасажирів, які перебували у поїзді», — пише прес-служба у компанії.
Також повідомили, що на поїзд прибув у пункт призначення, а також додали:
«Просимо вибачення у пасажирів за незручності. Укрзалізниця детально розслідує причини технічної несправності, що виникла, та докладе максимум зусиль для неповторення прикрої ситуації. Змушені також вчергове нагадати пасажирам, що у погодних умовах, що склалися, свої поїздки слід планувати завчасно та брати до уваги можливі форс-мажорні обставини».
Як повідомлялося, експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль», яким 1 грудня порадили добиратися летовища, щоб уникнути заторів через снігопади, зламався дорогою, — на наступний день після запуску.