Особливості нішевої парфумерії

У цій статті ми розповімо, які аромати належать до категорії нішевих

У парфумерії використовується чимало спеціальних термінів. Є прості поняття, про сенс яких здогадатися не складно. Але зустрічаються й ті, що постійно на слуху, а зрозуміти, що саме вони означають або пояснити їхній зміст простими словами, нам складно. У цій статті ми розповімо, які аромати належать до категорії нішевих.

Перші спроби представити подібну продукцію здійснено у другій половині 70-х. Хоча цей термін ще не набув поширення, з'явилося кілька брендів, які випускали парфумерні композиції невеликими партіями. У 90-ті стало очевидним, що такий напрямок є дуже перспективним, а на початку 2000-х у цій сфері вже працювало чимало компаній. Деякий час парфумерна продукція поділяється на дві основні категорії. Пропозиції, розраховані на масовий попит, мають простий склад і призначаються для широкої аудиторії. Люкс – це композиції вищого рівня, для їхнього складання часто запрошуються відомі парфумери. Застосовуються складніші поєднання компонентів (хоча й традиційне комбінування також зустрічається), чимало коштів витрачається на рекламу.

У нішевій парфумерії все інакше:

  • Створення аромату. Автор майбутньої композиції, як правило, не обмежений певними рамками. Складання таких запашних пірамід – це мистецтво заради мистецтва. Незвичайні, сміливі, екстравагантні та навіть провокаційні поєднання лише вітаються. Основне завдання полягає у тому, щоб здивувати та вразити, а не запропонувати щось традиційне та звичне. Часто це досягається шляхом застосування рідкісних, екзотичних складових. Цікаво, що саме нішеву парфумерію досить рідко підробляють. Оригінальні інгредієнти дуже дорогі, а заміна їх на доступніші, нехай і з дещо подібним звучанням все одно не дозволяє відтворити оригінальну композицію.
  • Пакування. Можна припустити, що для такої категорії дуже важливою є форма флакона. Вона повинна бути такою ж особливою та вишуканою, як і вміст флакона. Але це зовсім так.
  • Відвідавши сайт мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP https://makeup.com.ua/categorys/1258104/, на якому представлена ​​велика колекція нішевої парфумерії, ви можете переконатися у протилежному. Справді, деякі марки розробляють пакування з особливою конфігурацією, але у пріоритеті не розкіш, а оригінальність. Більшість брендів використовує флакони геометричної форми, які підкреслюють, що першорядним є вміст, а не пакування. Важливо отримати насолоду від унікальної композиції, а не від її оболонки.
  • Звучання. Найчастіше це експеримент, тому аромат може бути несподіваним. Наприклад, груба шкіра з ніжним квітковим підтекстом або запах бензину з димними акордами та гумою. Дуже популярний вінтажний стиль – відтворення знаменитих композицій минулого. Немає межі досконалості, а у пріоритеті не високі продажі (тому й реклами немає), а прагнення передати певні почуття та емоції.