Передплата 2024 «Добрий господар»

Музика «без фанери» і смачне пиво на Leopolis Jazz Fest

У Львові триває ІХ джазовий фестиваль, офіційним партнером якого є бренд Staropramen

На п’ять червневих днів Львів перетворився на столицю джазу. Здавалося, місто живе звичним життям, але значно веселішим, ніж в інші дні. Бо у самісінькому центрі, на площі Ринок, мешканці міста і гості насолоджуються чудовою джазовою музикою. Стало веселіше і у парку культури та відпочинку імені Богдана Хмельницького — там, на головній сцені, щодня відбувається подія, на яку чекають цілий рік. У Львові триває ІХ фестиваль Leopolis Jazz Fest. А це 26 концертів, на які приїхали 300 джазових виконавців з 15 країн світу. На цьому фестивалі, про який говорять і знають не лише у Європі, а й у всьому світі, не почуєш «фанери». Тут — жива музика!

Якісний джаз, чудові виконавці і, звичайно ж, бурштинове з грайливою пінкою пиво Staropramen додають фестивалю неповторності і неперевершеності.

Уже п’ятий рік поспіль Staropramen виступає партнером Leopolis Jazz Fest. 27 червня в рамках дев’ятого фестивалю на площі Ринок у Львові відбулася спільна прес-конференція представників бренду та музичного заходу. Вони поділилися ідеями щодо подальшої співпраці та розвитку музичної культури в Україні.

За словами виконавчого директора фестивалю Leopolis Jazz Fest Наталії Горбачевської, зі спонсорами, які щороку співпрацюють з фестивалем, стають однією командою. До таких уже давно належить і бренд Staropramen. «За роки свого існування Leopolis Jazz Fest не просто став знаковою культурною подією України, а й посів помітне місце на музичній мапі Європи, — сказала на прес-конференції Наталія Горбачевська.- Staropramen багато в чому сприяв такому успіху, адже цей бренд уже понад 5 років виступає нашим спонсором. Ми дуже цінуємо підтримку Staropramen та сподіваємося на подальше партнерство».

З такими партнерами, як Staropramen, на думку пані Наталі, фестиваль можна проводити ще не один рік. Бо це — надійний і серйозний партнер. І таких друзів фестиваль має багато. Натомість за дев’ять років від держави джазовий фестиваль не отримав підтримки.

«Для того, щоб провести фестиваль, у нас все є. І ми робимо все можливе для того, щоб кожне наше свято джазової музики проходило на високому рівні. Нас знають у світі, до нас хочуть їхати виконавці. Ми стараємося не лише зберегти, а й примножити усе найкраще», — сказала Наталія Горбачевська.

Цього року легендарне празьке пиво Staropramen відзначає 150-річний ювілей. За цей час бренд було визнано справжнім національним надбанням Чехії. Сьогодні пивом Staropramen насолоджуються у 38 країнах світу.

«Процес пивоваріння нагадує створення джазової музики. Щоб винайти унікальну „симфонію смаку“, пивовари мають імпровізувати та присвятити час пошуку ідеального „звучання“ пива. Тому ми раді знову виступити партнером Leopolis Jazz Fest та підтримати популяризацію джазу в Україні», — сказала директор з маркетингу AB InBev Efes Україна Анна Руденко.

Анна Руденко розповіла про знамените празьке пиво Staropramen, яким, до речі, частували і журналістів. А воно і справді дуже смачне. Бо високої якості. Тому і не дивно, що фестиваль Leopolis Jazz Fest і бренд Staropramen йдуть пліч-о-пліч уже п"ять років, як справжні друзі. Бо ж високий професіоналізм джазових виконавців і високоякісне пиво Staropramen можуть приносити стільки позитивних емоцій людям.

В. о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов відповів на запитання журналістів:

«Беручи участь у цьому фестивалі та в інших культурних заходах, ми намагаємося змінювати культуру споживання пива в Україні. Це є дуже важливою довгостроковою перспективою, і щорічна співпраця із Leopolis Jazz Fest цьому сприяє».

Схожі новини