Підбори чи кросівки?
Сучасні жінки віддають перевагу зручному взуттю
/wz.lviv.ua/images/caricature/_cover/371510/popelyshka.jpg)
Торік продажі жіночих мештів на високих підборах впали на 11%, натомість продажі кросівок підскочили аж на 37%.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного американською маркетинговою компанією NPD Group’s Retail Tracking Service. Висновок очевидний — сучасні жінки віддають перевагу зручному взуттю на пласкій пі дошві, а не високим підборам.
«Потреба в комфорті стає головною для споживача, адже всі дуже зайняті і постійно перебувають у русі. Тому бренди, які спеціалізуються на зручному взутті, зараз набагато успішніші», — прокоментувала результати дослідження виконавчий директор NPD Бет Голдштейн.