Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Горе-маркетологи можуть собі думати, що українське суспільство не змінилось, але…

Треба міняти підхід

— А чого тільки Олену Кравець хейтять. Там же ще в рекламі ліфчиків для військових знімались Надя Дорофєєва, Квіткова та Надя Матвєєва.

Розбираймось.

Перше, не люблю, коли слово «хейтять» — використовують всує. Мова йде про конструктивну критику. Група осіб вирішила у власних інтересах здійснити апропріацію чужої професії та чужих реальних проблем. У конкретному кейсі з @brabrabra — люди, які не нюхали війни по-справжньому вирішили натягнути на себе запити військовослужбовиць до їхнього професійного одягу.

І судячи з реакції старшої бойової медикині 503 ОБМП «Піраньки» — ще і дозволу не питали у неї про ту цитату про груди. При тому Юлія Мала є достатньо медійною і, наприклад, чудово вписалась в кампанію Ла Страда на тему жінок на війні.

Чому Кравець попало за усіх? Бо ця душна, елітна президентська кума намагається впихнути свої лапи у бюджетні гроші для зйомки тупого шоу на каналі ДОМ. А потім робить покерфейс, що їй усі винні та усі просто заздрять. Ми роками бачили її писок на ювелірному бренді — зараз від нього верне. І я щиро раджу маркетологам не псувати продукт таким «обличчям» — після численних брехень та прикриття кропивʼянкою, дітьми, а тепер ЗСУ.

Дорофєєва. Гарно співає, є кумиром підлітків. Але як вона повʼязана конкретно із буднями ЗСУ?

Квіткова. Реаліті-зірка, яка потрібна для того, аби наше жіноцтво не сиділо на інсті Самойлової, Бузової та Інстасамки. Користь є, бо в усіх націй мають бути свої таблоїдні діви з численними розлученнями, одруженнями, ринопластиками, схудненнями та далі. Але де там справді розуміння, що треба жінкам-військовим? Яким боком?

Надя Матвєєва. Це дуже незрозумілий для мене персонаж в принципі. А після того, як ця зірка СТБ була експерткинею «Вагітної в 16». Там якраз була серія про забиту дівчину Люду, якій зробив дитину удвічі старший педагог. І що зробила ця доросла баба? Повела Людочку в салон красоти, аби вона була більш красива для її арбузера.

Горе-маркетологи можуть собі думати, що українське суспільство не змінилось. І можна далі пхати на обкладинки Настю Камєнскіх, бабів із Кварталу, інстаблогериць з Мальдів, але треба міняти підхід.

Я рада, що ветеран на протезах Сашко Терен буде новим холостяком. По-перше, це квантовий стрибок в порівнянні з розманіженим ванільним мажором із попередньої серіі. По-друге, це через СТБ достукається до глибинних аудиторій. Які донині ляпають, що ото як був на війні, то обовʼязково психічно ненормальний. Плюс, це введення в суспільство ветеранів з інвалідністю. Вони мають право на повноцінне життя та реалізацію.

Не так давно ювелірний бренд діамантів Solo випустив серію каблучок. І одна із них називається Karaya — на честь знаменитого льотчика. Вадим задизайнив іменний виріб у вигляді літака. Красиво сфоткався і сказав, що сімʼя — це любов і база. Все гарно, правильно і чотко по-офіцерськи.

В 2023 році закарпатський бренд ювелірки Kochut запустив збір з бригадою «Азов». На картинці там був Ілля «Гендальф» Самойленко. Фактурний герой мав дуже гарний вигляд на сторінці оригінального бренду.

Цікавою була обкладинка Vogue Ukraine з кадетами ліцею Богуна і моделлю. Така ода юності, яка дуже коротка. Особливо у військових. Я спочатку не зрозуміла задумку фотографа, але потім зрозуміла, що саме цей митець спец на динамічних зйомках Calvin Klein та Dior, де якраз оспівування життя та кохання — то хай буде.

Дуже красиві зйомки зробив журнал Elle для загиблої парамедикині і журналістки Ірини Цибух. Це було щось свіже — почитати у гламурному виданні про реальних та глибоких людей, а не якихось там конкубін корупціонерів чи там якусь дочку Юрія Бойка.

Тож. Хочуть бренди чи ні, вони будуть змушені йти в ногу з часом. І давати голос військовим. Саме військові мають голосом говорити про себе, свої історії та проблеми.

— Уяви, як би було круто якби Денис Прокопенко з дружиною були лицем якогось Adidas, — кажу чоловіку своєму, — Вони дуже спортивні, ефектні, з історією.

— Це навряд, Adidas — вже не той.

Окей. Не ці, так котрийсь бренд туристичного чи спортивного одягу має колись попросити подібну пару стати їх лицем. Обличчям нового часу і реального життя.

Джерело

Схожі новини