Передплатити Підтримати

Вся країна працює на дорожній картель Зеленського

Купити пісок на легальному кар'єрі за 65 грн, а закласти в кошториси за ціною більше 300 грн - маржинальність 500%. На пісок із нелегального кар'єру маржинальність може досягати і 1000%

Ці нескромні доходи оплачуються з державного бюджету, тобто з наших грошей. І далі розтікаються по гаманцях дорожньої мафії та Зеленського і Ко.

«Автомагістраль-Південь» за два роки отримала вже підрядів на суму більше 80 млрд грн — це понад 3% річного державного бюджету. А тепер на прикладі піску спробуйте бодай уявити, скільки з цих коштів було тупо вкрадено.

І мова лише про одного субпідрядника Великого будівництва Зеленського, хоча й найбільшого.

Щотижнева таблиця закупівель NashiGroshi вражає. Вся країна працює на дорожній картель Зеленського. 9 із 10 великих закупівель цього тижня — дороги. Більше нічого «великого» купувати державі, як виявилось, не потрібно.

І я не вірю в казку Зеленського про те, що він всі бюджетні гроші кидає на будівництво доріг, бо хоче увійти в історію як «президент-будівельник» та наслідувати Рузвельта. Він витрачає всі наші гроші на дороги, бо саме з доріг красти найлегше.

Проводячи паралель з Великим будівництвом Рузвельта, коли американці через кілька місяців усвідомили, що дорожня мафія краде їхні гроші, а журналісти про це написали, знаєте, що зробив Рузвельт?

Він створив летючі групи з представників конкурентного відомства, ФБР, генеральної прокуратури, шерифів, які розлетілися по країні ловити «казнокрадів». І вже за чотири роки понад 40 представників дорожньої мафії отримали реальні строки, які рахувалися десятками років, а держава повернула собі сотні мільйонів вкрадених із бюджету доларів.

Що зробив Зеленський, коли журналісти та громадськість почали кричати, що на дорогах крадуть, та публікувати докази? Він не створював ніяких груп, правоохоронці не починали це розслідувати, а конкурентне відомство Зеленського навіть судиться з нами, щоб тільки не відкривати справ.

Це і є беззаперечним доказом суттєвої відмінності Великого будівництва Рузвельта від проєкту Зеленського з такою самою назвою. Рузвельт дійсно будував, щоб увійти в історію, Зеленський будує, щоб більше вкрасти.

І наостанок про збільшення робочих місць. Америка 100 років тому дійсно розглядала будівництво доріг як ефективний спосіб зменшення рівня безробіття. Бо більшість робіт виконувалися руками робочих. Сьогодні їх замінила техніка, через це на рівні безробіття будівництво Зеленського, можна сказати, ніяк не відобразилося, враховуючи ту кількість грошей, які в це були закопані.

І поки я писала цей пост «Автомагістраль-Південь» освоїла ще 4 млн грн. Адже саме з такою швидкістю (4 млн на годину або 95 млн грн на добу) компанія витрачає наші гроші.

Джерело

Останні записи автора