Смаж рибу - риба буде?!
Де бодай один проєкт від початку до кінця за останні два роки безмежного правління???!
З захватом слухав президента Зеленського на форумі «Україна 30. Інфраструктура».
З захватом, бо лише безстрашна людина може чимось займатися два роки і взагалі не розуміти, про що він говорить і чим закінчить.
Не хочу думати, що у Президента в порожній голові гуляє вітер і це є головною причиною усіх його дій і висловів.
Щодо доріг.
Навіть керуючись офіційною статистикою Укравтодору, у 2020 році їх відремонтовано лише 3 357 км, або, якщо вірити уточненій минулого тижня на засіданні Кабміну Державній цільовій економічній програмі розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018−22 роки, — 3 550 км.
Решта 500−700 км, аби дотягнути до омріяної цифри в 4000 км, «відремонтовано» лише одним шаром асфальту поверх ям. Життя такого ремонту — три роки, якраз до завершення першого терміну Президента, і це якщо повезе. Повезе йому чи цим дорогам, але не нам, бо все розвалиться.
Реальність ж набагато сумніша. Відремонтовано менш, як 3000 км, але, сподіваюся, понад 2500 км. Невипадково ж Укравтодор вперто не публікує публічні дані на інтерактивній карті: геотеги, де починається і завершується ремонт ділянки, хто і коли її ремонтував, який тип ремонту, вартість, фото/відео. А просто закидає відосиками: дороги є і їх 6500. Вірте нам!
Але, ок, це після зміни влади буде доведено з фактами. І буде багато запитань до правоохоронних органів: знали і чому мовчали?
Ще цікавіше — плани на 2021 рік.
Президент озвучив цифру — 6500 км. Не більше, але й не менше.
Враховуючи апетити — на це має бути передбачено не менше 150 млрд. грн. У принципі, так і обіцяли минулого року.
Але «чомусь» на дорожню галузь цьогоріч виділено лише 81,3 млрд. грн. З усіх джерел. І з цих грошей треба віддати борги, які подвоїлися до 10 млрд. грн, на безпеку руху, на місцеві дороги.
На дороги державного значення передбачається аж 31 млрд. грн.
І де взяти ще близько 100 млрд. грн на «6500 км» — ніхто навіть не заїкається.
Смаж рибу — риба буде?!
Ще раз, з наявного фінансування на цей рік коштів вистачає на ремонти усіх типів аж на 1 335,46 км автошляхів державного значення. Це згідно з тією ж Державною цільовою програмою, затвердженою минулого тижня на Кабміні.
Відповідно всі мрії про Київську обхідну дорогу, автобани і мости перетворюються на політичні полюції підлітків.
Єдине, що незмінне — це апетит. Пропорція «це мені, і це мені, а це — державі» збережена.
Коли Президент стверджував, що крадуть мільйонами — він теж помилявся, бо крали десятками мільярдів.
Плани про аеропорти, морські порти, річкові перевезення викликають гомеричний регіт.
Хлопці, два роки пройшло, а ви готове ще в 2019 році Одеське летовище здати в експлуатацію не годні!
Летовища в Дніпрі, Ужгороді, Мукачево, Маріуполі чи Бердянську, високошвидкісні залізничні сполучення, City Train, як були, так і залишаються скетчами на слайдах, на яких ви просто змінюєте дату публікації.
І дуже цікаво, якби уряд Порошенка не підготував і не забезпечив концесію, не привів DP World і Q Terminals, багато інших компаній — що би ви зараз показували?
Проєкт марини в Одесі, до речі, теж з 2018.
Де бодай один ваш проєкт від початку до кінця за останні два роки безмежного правління!!!