Викликала таксі Uber — поїхала додому маршруткою...

“Заїзд” на таксоринок Львова нової міжнародної служби Uber (цей мобільний додаток працює у 500 містах світу) чимало львів’ян сприйняли як панацею: нарешті можна буде вчасно доїхати на роботу, не буде відмовок на кшталт “у нас немає вільних машин”.

Дехто зрадів, що поява на ринку нового конкурента змусить місцевих операторів таксі поліпшувати сервіс.  Однак розрекламований Uber не став паличкою-виручалочкою пасажирів і “пробуксовував” уже у перший день роботи. 

23 лютого, в день запуску  Uber, близько 19-ї год. намагалася забронювати з центру Львова (вулиці Дорошенка) таксі, щоб доїхати додому (вул. Медової Печери). Але на карті додатку показало, що у центрі не було вільних машин. За кілька хвилин хтось із водіїв прийняв моє замовлення, машину пообіцяли подати за   20-25 хвилин. Очікую... 

Перше розчарування сервісом отримала під час вибору системи оплати за послугу. У розділі програми “Оплата” обираю розрахунок за допомогою спеціального промокоду, оскільки під’єдналася до акції — до 26 лютого п’ять безкоштовних поїздок. Та виникли проблеми. Система навідріз відмовлялася прийняти оплату за промокодом, пропонувала лише готівку та  розрахунок банківською карткою.   

Тим часом сервіс Uber показав ймовірний час приїзду авто -  через 3-5 хвилин. Зраділа, що вже недовго чекати. Але поспішила. За дві хвилини у системі змінилися цифри. Моє авто обіцяли подати за... 30 хвилин. Очікую, але марно. Ніхто не поспішав виконувати замовлення. Скасувала цей запит. Знову вмикаю систему пошуку автомобіля. По всьому центру, як виявилося, немає жодного вільного авто. Подала ще два замовлення, але їх з невідомих причин скасували самі водії. “Енна” спроба виявилася теж невдалою. Телефоную до водія, який прийняв замовлення. Але він розчарував. Пообіцяв приїхати як мінімум за півгодини, бо в той час виконував інше замовлення. Відповіла йому, що сервіс Uber мені не підходить, бо вже безрезультатно чекаю на різні машини майже 45 хвилин. А якби я поспішала в аеропорт чи на вокзал?

Сервіс Uber показав ймовірний час приїзду авто -  через 3-5 хвилин. Зраділа, що вже недовго чекати. Але поспішила. За дві хвилини у системі змінилися цифри. Моє авто обіцяли подати за... 30 хвилин. Очікую, але марно. Ніхто не поспішав виконувати замовлення.

Чим тоді Uber відрізняється від наших “доморощених” таксистів-хапуг? Врешті-решт, я  поїхала додому маршруткою... 

Наступного дня теж “штурмую” Uber, щоб поїхати з дому на роботу. Сценарій той самий, що попереднього дня. Система показала, що у Личаківському районі не було вільних машин... На пошук автівки Uber витратила понад годину, але марно. На роботу довелося їхати громадським транспортом. 

Менеджер з логістики та операційної діяльності Uber Артем Панченко пояснив: у перші дні запуску системи — наплив замовлень, водії працювали у посиленому режимі. Скільки водіїв підключились до сервісу Uber у Львові, не каже,  мовляв, комерційна таємниця. У компанії не приховують, що  водіям доплачують за кожне замовлення, - щоб через низькі тарифи вони не працювали у збиток.