Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Глухий номер

Підвищенням цін і тарифів на все підряд нині нікого не здивуєш. Було б дивно, якби осторонь цього ненависного громадянам процесу не опинився «Укртелеком» - принаймні у Львові.

Ця структура надає послуги з доротових телефонного зв’язку і радіо. Але якість їх, яка й раніше бажала ліпшого, знизилася нижче будь-яких плінтусів. Абонентів уже давно не дивує, коли в їхню розмову раптом вклинюється хтось сторонній або замість гудків виклику потрібного номера в трубці чується металеве «На даному напрямку перевантаження». А спробуйте додзвонитися у довідкову службу за номером 109! Тут «Укртелеком» пропонує варіанти. Перший — після безконечних наборів лунають короткі гудки. Інший - голос робота (радше - роботихи) кілька разів закликає: «Почекайте, будь ласка».Потім кілька хвилин вас розважає музика - записаний електронний класичний мотив, після чого оглухла до ваших потреб трубка озивається тими ж короткими гудками.

А якщо десь сталося пошкодження лінії і оглух ваш телефон, це чорна біда. Якщо раніше існували номери бюро ремонту телефонів кожної підстанції, де більш-менш оперативно реагували на подібні поломки, то тепер існує єдиний — 0-800-506-508. Додзвонитися за ним (це якщо маєте звідки) вельми проблематично. Що свідчить: поломок у львівському «Укртелекомі» - хоч греблю гати.

Уже місяць (!), як оглух мій домашній телефон. Апарат справний, у межах квартири пошкоджень дроту нема. Отже, щось не спрацьовує безпосередньо в «укртелекомівському» господарстві. Кілька разів особисто звертався до працівниць служби обслуговування абонентів цієї фірми на вулиці Генерала Чупринки, та у відповідь — щось невиразне без бодай якихось пояснень і запевнень. Навіть скориставшись своїм комп’ютером, нічого конкретного не пояснив і провідний спеціаліст цієї контори С.Глива, обмежившись натяками на якісь поломки на лінії і «заміну пари».

Від тих же сервіс-леді вдалося (хоч і не зразу) додзвонитися за єдиним ремонтним номером і почути в трубці бравий чоловічий голос. Після кількахвилинного напруженого чекання, яке підсолоджувалося слуханням все тієї ж електронної музики, голос упевнено заявив: протягом 24 годин моє питання буде розглянуте. На час написання цих рядків «розгляд» триває вже два тижні, тож мій телефон і досі глухий.

Звернувся зі своїми бідами письмово і до керівника Львівської філії «Укртелекому» Т.Андрухіва і вже добру декаду чекаю від нього відповіді. Вона мусить бути також письмовою, бо усно,телефоном, цей начальник відповісти мені не зможе: мій номер — глухий.

Такий «сервіс» має й інший бік. Населення ледь не масово відмовляється від послуг «Укртелекому». Дротове радіо вже мало хто слухає, особливо у містах. Мобільний зв’язок став звичним у службових і особистих справах, та ще й дешевшим, ніж «укртелекомівський». На кафедрі Франкового університету, де працюю, тільки в останній час двоє викладачів відріклися від дротових телефонів. Та й Інтернет тепер не потребує тих дротів, які десь колись можуть раптом пошкодитися. А замість того, щоб максимально дбати про кожного клієнта, «Укртелеком» у Львові відлякує нинішніх і потенційних споживачів своїх «послуг» повною байдужістю до їхніх звернень, чхає на них, вдихнувши перед тим на повні груди. Зменшення ж кількості клієнтів веде не до збільшення, а до зменшення грошових надходжень, незважаючи на подорожчання «послуг».

Схожі новини