Передплата 2024 ВЗ

Наїзд на владу завершився мировою угодою

Водії-протестувальники увірвалися в сесійну залу, вимагаючи не скасовувати їм угоди на перевезення

До різного роду пікетувань і акцій протесту у Львівській міській раді уже звикли. Але такої шаленої “психологічної атаки”, яку влаштували у четвер, 18 грудня, працівники фірми “Успіх-БМ”, не пам’ятають навіть старожили. З самого ранку під мерію підігнали з десяток маршруток, які безперестанку сигналили. Самі ж водії та їхнє керівництво окупували коридор другого поверху, перед сесійною залою, тримаючи в руках плакати “Руки геть від “Успіх-БМ”, “Львів без 47-а, 48,49, 50,51,53 маршрутів”, “На роботу — пішки”, “Садовий-Путін”, голосно скандували “Ганьба!”, погрожували підпалити свої автобуси. Таким чином перевізники обурювалися, що мерія безпідставно, на їхню думку, розірвала угоду з фірмою “Успіх-БМ”. Перевізницький протест підсилювали мешканці, які протестували проти незаконних забудов, і працівники ринку “Торпедо”.

Міський голова Андрій Садовий, який вів засідання, на крики за дверима не зважав. Водії не витримали і почали штурмувати вхід до сесійної зали. Декілька муніципалів, які охороняли двері, змушені були відступити, і натовп з диким криком увірвався до сесійної зали. Розмахуючи плакатами, стали перед столом президії, вимагаючи надати їм слово. Андрій Іванович був незворушний. Лише після декількох виступів депутатів погодився поставити на голосування, щоб керівника фірми Юрія Мельника пустили виступити з трибуни.

Під час виступу у пана Мельника зривався голос, видно було, що чоловікові допекло. Він заявив, що мерія безпідставно розірвала п’ять угод з підприємством, таким чином завтра на вулиці опиняться 310 працівників, яким не буде за що годувати свої сім’ї. “Це рейдерське захоплення підприємства, мета якого — усі наші маршрути, які ми вистраждали, передати АТП-1, яке є збитковим, — пояснював пан Мельник. — Ми за п’ять років принесли в бюджет п’ять млн. грн. Ми закупили 40 великих автобусів — що нам тепер з ними робити? То так у нас цінують інвесторів?! Який сюди прийде закордонний інвестор, якщо тут так розправляються зі своїм бізнесом? За що ви з нами розриваєте договори? Якщо не скасуєте ті “листи щастя”, у місті буде транспортний колапс. І нас підтримають інші перевізники”. Водії підтримали його криками “Хто буде годувати наших дітей?”.

Мер подякував Юрію Мельнику за виступ, мовляв, вас почули, але крім вас є багато охочих виступити, озвучити депутатські запити. Перевізники знову зчинили ґвалт, вимагаючи відповіді тут і вже. Втрутилися міські депутати. Юрій Кужелюк зауважив, що “Успіх-БМ” — одне з найкращих підприємств, на нього найменше скарг, а от на комунальне АТП-1 скаржаться найбільше. Треба скасувати розірвання угод, розібратися в ситуації. Роман Федишин запропонував створити робочу групу за участі представників перевізників та чиновників мерії. Міський голова погодився з цією пропозицією.

На брифінгу Андрій Садовий заявив: “Ця компанія (“Успіх-БМ”. — Авт.) працює у Львові, але має багато судів із міською владою. Свого часу вони самі зробили собі маршрут, ні з ким не погоджуючи, почали їздити через місто, ігноруючи владу. Це було в часи Януковича, коли вони мали підтримку в державних органах влади. У мене вимога одна — дотримання закону. Щоб у місті ніхто не думав, що можна їздити де хоче, як хоче, коли хоче. Я не буду піддаватися на ті чи інші тиски”.

На засіданні робочої групи дійшли компромісу. Як розповів депутат Роман Федишин, перевізник визнав провини щодо недосконалості надання послуг, погодився скоротити термін дії договору на перевезення до 30 грудня 2016 року, щоквартально звітувати на засіданні депутатської комісії інженерного господарства транспорту та зв’язку. Крім того, перевізник не чинитиме перешкод у проведенні конкурсу на маршрут 47-а. Львівська міська рада проведе конкурс на цей маршрут, підпише мирову угоду з перевізником, який має відкликати судові позови до міськ­ради.

Схожі новини