До Трускавця ще одна електричка «поїхала»
Від 24 лютого ц. р. Львівська залізниця відновила курсування електропотяга за маршрутом Львів — Трускавець, який з обласного центру до міста «Нафтусі» відправляється о 6 год. 55 хв ранку.
/wz.lviv.ua/images/articles/_cover/529064/potiah.jpg)
Радіймо. Але обережно
Що тут потрібно знати? До початку теперішньої повномасштабної агресії росії проти України і майже упродовж цілого року війни даний поїзд справно доставляв пасажирів із Львова до Трускавця і назад. Все змінилося у грудні 2022 року, коли через перебої в електропостачанні було прийнято рішення про тимчасове призупинення деяких маршрутів у русі електропоїздів на території Львівщини і в інших областях України. До числа потягів, яких на «прикол» поставили, потрапила і згадувана вже, так звана ранкова електричка зі Львова до Трускавця. Відновлення руху, звісно ж, дуже радісна новина для всіх тих, хто не може дозволити собі користуватись послугами автобусних пасажирських перевезень. Ціна за проїзд в електричках нижча, ніж в автобусах та маршрутках. Для пенсіонерів, чия пенсія до 3 тис. грн на місяць не «дотягує», а таких серед наших співвітчизників не один мільйон числиться, електричка — правдивий порятунок. Але у нашому випадку радіти потрібно обережно. Річ у тому, що рух згадуваної електрички відновлений лише на один місяць — із 24 лютого по 24 березня. Це такий собі «експеримент», який проводить залізниця.
На один місяць чи назавжди?
Що буде після 24 березня спробували довідатись у довідковій на залізничному вокзалі в Трускавці, де отримали інформацію про розклад руху електрички. Нагадуємо. Зі Львова потяг щодня вирушає з привокзальної залізничної станції на вулиці Городоцькій о 6 год. 55 хв. До міста «Нафтусі» прибуває о 10 год. Назад вирушає о 10 год. 20 хв. Цікаво, що для відновленого маршруту Трускавець не щодня стає кінцевою станцією. Лише у непарні дні місяця, коли немає потягу Дніпро — Трускавець. Чому так? Річ у тому, що на одній із колій залізничної станції в Трускавці упродовж цілого дня, майже до дев’ятої години вечора, стоїть рухомий склад потягу Трускавець-Київ, який із самого ранку прибуває до бальнеологічного курорту. Увечері повертається назад до столиці. У непарні дні біди немає. Є ще одна колія, яка й «приймає» електричку зі Львова. А ось у парні дні, коли до міста «Нафтусі» прибуває ще й не до порівняння з коротким рухомим складом київського потягу довжелезний пасажирський «ешелон» із Дніпра, місця для електрички не залишається. У таких випадках кінцевою станцією для електрички Львів — Трускавець стає Дрогобич, звідки згодом потяг, заїжджаючи до Стрия через Миколаїв, Щирець та Пустомити, назад до Львова повертається. Так от, у Трускавці не відають, яка після 24 березня ц.р. доля чекає на щойно відновлений маршрут електропотяга. «Буде телеграма», — таке отримали пояснення. Бачите воно як. Буде телеграма, в якій все і скажуть.
Не на «експеримент» чекали люди
Не виключено, що 24 березня стане останнім днем «експерименту» Найімовірніше, що так воно і станеться. Дуже мало людей з-поміж потенційних пасажирів електрички Львів — Трускавець та Трускавець — Львів або ж Дрогобич — Львів (6005 та 6006) знають, що тимчасово призупинений у грудні 2022 року маршрут відновили. Вже 10 днів минуло, відколи залізницею відновлено рух тимчасово закритого на залізничній колії маршруту, а на сайті сервісу пошуку поїздів і маршрутів poizdato. net інформації про час прибуття електрички до Трускавця і відправки її назад до Львова немає. Нічого не сказано і про парні та непарні дні. Це багато про що свідчить. Найперше, мабуть, про ставлення залізниці до реальних потреб бідних українців. Якщо вже надумали відновити призупинений більш, ніж два роки тому залізничний маршрут, подбайте про належну організацію справи та поінформованість людей. Десятки років до початку війни даний маршрут ні в кого не викликав сумнівів у доцільності існування. Ніхто про рентабельність не згадував. Чому тепер, коли до тих, хто постійно проживає у Трускавці, Дрогобичі, Стрию, Миколаєві та в деяких інших населених пунктах, через які проїжджає електричка, додались ще й десятки тисяч тимчасово переміщених осіб, маршрут нерентабельним має бути. Потенційний пасажиропотік не менший, ніж до війни. Не «експерименту» від залізниці добивались жителі багатьох ОТГ і трьох районів, через територію яких рухається «відновлена» електричка, а постійного курсування. І, звісно ж, елементарного порядку та чистоти у вагонах.