Передплата 2025 «Неймовірні історії життя»

Позачергові вибори до Ради: представлено свіжу соціологію

  • 18.06.2019, 13:17
  • 1 247

До парламенту можуть пройти партії «Слуга народу», «Опозиційна платформа – За життя», «Батьківщина», «Європейська солідарність» та «Голос».

Як повідомляє «Українська правда», такі результати ролінгового дослідження Центру «Соціальний моніторинг» і Інституту соціальних досліджень імені Олександра Яременка за 8−14 червня, оприлюдненого 18 червня.

Якби вибори до Верховної Ради проходили найближчої неділі, то партію президента Володимира Зеленського «Слуга народу» підтримали б 47,5% тих, хто визначився і буде голосувати.

На другому місці партія «Опозиційна платформа — За життя» Юрія Бойка та Віктора Медведчука, яку підтримали б зараз 11%.

ВО «Батьківщина» Юлії Тимошенко набирає 8,7%.

Партію екс-президента Петра Порошенка «Європейська солідарність» готові підтримати 8,3% опитаних.

Партія «Голос» Святослава Вакарчука також долає прохідний бар'єр — вона має 5,3% підтримки.

З урахуванням похибки вибірки також мають шанси подолати прохідний бар'єр у 5% партія «Сила і честь» Ігоря Смешка та «Громадянська позиція» Анатолія Гриценка.

В інших партій — менше 2% підтримки.

Директор центру «Соціологічний моніторинг» Дмитро Дмитрук наголосив, що партія «Голос» наростила підтримку з 1% до понад 5% із моменту, коли Святослав Вакарчук оголосив про створення партії і похід на парламентські вибори.

Він також зазначив, що доволі стабільні показники у «Опозиційної платформи — За життя» та «Батьківщини», «Європейська солідарність» же потрохи втрачає рейтинг.

Партія «Слуга народу» лідирує по всіх регіонах. Базовий регіон «Опозиційної платформи — За життя» — східний, у західному регіоні змагаються за друге місце партії «Європейська солідарність», «Батьківщина» та «Голос».

Дмитрук зазначив, що базове дослідження ґрунтується на вибірці у понад 2000 респондентів.

Перша хвиля опитування була по 250 респондентів, та після розпуску Верховної Ради дослідження переформатували: тепер опитують по тисячі респондентів щотижня і з наближенням виборів будуть збільшувати вибірку і оновлювати дані частіше.

Наступного тижня будуть результати нової хвилі дослідження.