Політика без краваток і... штанів
Чи стане виборча «полуничка» ефективнішою за «гречку»?
![](https://img.wz.lviv.ua/NW9B4NeKIULDaUu8Ar-Wp8HUhX4=/428x285/smart/filters:format(webp)/wz.lviv.ua/images/articles/_cover/391857/gol.jpg)
Угору повзуть стовпчики не лише вуличних, а й виборчого термометрів. Спекотно так, що ходоки по депутатські мандати почали наголяса кампанію проводити. Ось такий плакат у стилі «ню» з топпартійцями запостила «Сила людей». Голим креативом у партії вирішили поборотися не лише за серце і руку, а й за гаманець виборців.
«Ми п’ять років відкрито будуємо партію „Сила людей“ без тіньового господаря… Проте аби пробитися до вашої уваги зараз — маємо грати за новими правилами. Ми готові! Нам є що показати! #ШоубізТакШоубіз», — підписали «показовий» плакат.
Продовження теми анонсували на 10 червня, особливо заінтригувавши партпоціновувачів з бурхливою фантазією. Тільки ті даремно губу розкатали, сподіваючись на наступний плакат, але з простирадлом вже у вигляді транспаранту з написом: «Обіцяли — показали! Ну як вам?!». «Ну як вам?» буде, тільки вже не на інтимному полотнищі, а, вочевидь, під списком висуванців від «Сили людей», котрі змагатимуться за мандати.
#ШоубізТакШоубіз! Шоу вже показали, залишилося дочекатися, яким буде бізнес-ефект: як швидко «голим і босим» вдасться зібрати пожертви на виборчу заставу? Сума чималенька — 4 млн 173 тис гривень за похід на вибори партійним списком, плюс — 41 тис 730 гривень за кожного висуванця-«мажоритарника».
Щодо електорального ефекту від «кампанії без штанів», думки коментаторів розділилися. Одні оцінили голу фішку, інші «розбомбили»: мовляв, зваблювати виборців треба головою, а не іншими частинами тіла.
Виборчий «інтим» від «Сили людей» — сама скромність, порівняно з «полуничкою», якою годували виборців «першопрохідці» на шляху до серця електорату не через шлунок, а через органи «поверхом» нижче від нього. В особистому заліку — першість за «українською Чиччоліною» Оленою Солод, яка і до парламенту (у 2002 році), й у мери Запоріжжя балотувалася. Отам передвиборча стриптиз-програма була: від «голих» листівок з кандидаткою до роздягання у телеефірі, який їй надали для агітації! Своїми кандидатськими обіцянками Солод просто за яй…, тобто за живе електорат брала. Обіцяла легалізацію марихуани, проституції і робочі місця. Щоправда, останні, тільки для обраних — 200 тілоохоронців з отакенними… ні, не біцепсами, а чоловічими достоїнствами (довжиною не менш як 10% від зросту). Але від слів до діла не дійшло, бо ні у Верховній Раді, ні у мерському кріслі Солод не приземлилася.
На «срібло» за виборчу «полуничку» поза конкуренцією фрік-мільйонер Гарик Корогодський. На мерських виборах у столиці він красувався з білбордів із «фалосною» літерою «Я» у написі «Я твій самовисуванець». І це — лише частина «творчого доробку». Був ще еротичний трилер з іграшковим бобром і «забійний» ролик з оголеними мужиками, ґумовими «бабами» та хула-хупами там, де навіть фігового листка не почепили.