Meta погодилася припинити показ таргетованої реклами після позову користувачки Facebook
- 23.03.2025, 22:03
- 295
Компанія Meta погодилася припинити показ таргетованої реклами користувачці Facebook Тані О’Керролл після її судового позову
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/529975/8ccc8580-072a-11f0-97d3-37df2b293ed1jpg.webp)
Як повідомляє BBC, 37-річна жителька Лондона подала позов проти Meta ще у 2022 році, вимагавши, щоб компанія не використовувала її особисті дані для рекламних цілей.
О’Керролл заявила, що вперше помітила проблему у 2017 році, коли вона завагітніла. Вона не обговорювала це з іншими, але Facebook почав показувати їй рекламу, пов’язану з материнством. Вважаючи такі рекламні алгоритми «нав'язливими та хижими», вона подала позов, стверджуючи, що користувачі не повинні погоджуватися на таку практику.
Після судового процесу компанія Meta погодилася припинити використання персональних даних О’Керролл для таргетованої реклами. Британка назвала це великою перемогою, зазначивши, що тепер інші користувачі зможуть вимагати такого ж захисту. Вона додала, що тепер люди мають можливість скористатися своїм правом, знаючи, що регулятор Великої Британії їх підтримає.
Meta, у свою чергу, заперечила проти претензій О’Керролл, пояснивши, що рекламні алгоритми працюють з групами щонайменше з 100 осіб, а не таргетують рекламу на окремих користувачів.
Проте британський регулятор не погодився з цим аргументом.