Передплата 2024 ВЗ

«Предки залишили залізничні колії. Деякі можна використати для проєкту Lviv City Express»

Транспортний колапс здолає міська електричка?

У Львові планують запустити міську електричку — Lviv City Express. Концепцію проєкту презентували минулого тижня.

Як розповів «ВЗ» депутат Львівської місь­кої ради Ігор Зінкевич, ідею міської електрички обговорюють давно, бо метро у Львові споруди­ти неможливо. «Шукали альтернативні ідеї і зупи­нилися на Lviv City Express, — каже пан Зінкевич. — Якщо подивитись на карту Львова, можна поба­чити, що у кожному районі пролягають гілки за­лізничної колії. Предки залишили залізничні ко­лії. Деякі з них знищені, а деякі - робочі, які можна використати у проєкті Lviv City Express. Є бачен­ня побудувати, як у народі кажуть, надземне ме­тро чи електричку, яка матиме зупинки не тільки на вокзалі, а й посеред міста. Цей новий тран­спорт має покращити сполучення не лише в міс­ті, а й в області».

Засновник громадської організації «За якісний транспорт», експерт з транспортних питань Святослав Товстига додав, що Lviv City Express матиме дев’ять маршрутів. Електричка заїжджатиме і за межі Львівської тергромади, зо­крема до Городка, Красного. Загалом електричка охопить три десятки територіальних громад.

«Якщо аналізувати інтервали між поїздами, які планують закупити для проєкту Lviv City Express, то в межах Львова час поїздки становитиме 15−25 хвилин, залежно від ділянки. Найбільша кількість маршрутів у північно-східній частині Львова (ра­йон станції „Підзамче“), тож час між поїздами тут буде до 15 хвилин, — каже пан Товстига. — Зі стан­ції „Сихів“ до станції „Підзамче“ можна буде до­братися за пів години, із зупинки Рясне до станції Львів — майже за 13 хвилин».

Схожі новини