«Предки залишили залізничні колії. Деякі можна використати для проєкту Lviv City Express»
Транспортний колапс здолає міська електричка?
У Львові планують запустити міську електричку — Lviv City Express. Концепцію проєкту презентували минулого тижня.
Як розповів «ВЗ» депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич, ідею міської електрички обговорюють давно, бо метро у Львові спорудити неможливо. «Шукали альтернативні ідеї і зупинилися на Lviv City Express, — каже пан Зінкевич. — Якщо подивитись на карту Львова, можна побачити, що у кожному районі пролягають гілки залізничної колії. Предки залишили залізничні колії. Деякі з них знищені, а деякі - робочі, які можна використати у проєкті Lviv City Express. Є бачення побудувати, як у народі кажуть, надземне метро чи електричку, яка матиме зупинки не тільки на вокзалі, а й посеред міста. Цей новий транспорт має покращити сполучення не лише в місті, а й в області».
Засновник громадської організації «За якісний транспорт», експерт з транспортних питань Святослав Товстига додав, що Lviv City Express матиме дев’ять маршрутів. Електричка заїжджатиме і за межі Львівської тергромади, зокрема до Городка, Красного. Загалом електричка охопить три десятки територіальних громад.
«Якщо аналізувати інтервали між поїздами, які планують закупити для проєкту Lviv City Express, то в межах Львова час поїздки становитиме 15−25 хвилин, залежно від ділянки. Найбільша кількість маршрутів у північно-східній частині Львова (район станції „Підзамче“), тож час між поїздами тут буде до 15 хвилин, — каже пан Товстига. — Зі станції „Сихів“ до станції „Підзамче“ можна буде добратися за пів години, із зупинки Рясне до станції Львів — майже за 13 хвилин».