Передплата 2024 «Добрий господар»

Чиновники Ратуші катаються у робочих справах на 5,7 мільйонів гривень

Депутати порахували і вхопилися за голову: на день — сто поїздок…

Львівська міська рада. Фото ВЗ
Львівська міська рада. Фото ВЗ

У робочих справах чиновники Львівської міської ради їздять не громадським транспортом, зокрема трамваєм, де квиток коштує 10 гривень, а службовими машинами. На це в міській скарбниці передбачили цьогоріч 5,7 мільйона гривень. Так, з початку цього року Львівська міська рада провела дев’ять (!) тендерів у системі ProZorro на послуги автотранспортного перевезення для службових поїздок посадовців виконавчого комітету, департаментів — «Адміністрація міського голови», гуманітарної політики, містобудування, розвитку, культури, молодіжної політики, економічного розвитку…

У всіх закупівлях участь на безальтернативній основі взяло лише одне львівське комунальне підприємство «Ратуша-сервіс», яке й визначили переможцем. Нагадаємо, що Львівська міськрада неодноразово замовляє послуги перевезення у ЛКП «Ратуша-сервіс».

Найбільшу суму, а саме 3,3 мільйона в рік, на робочі поїздки витратять члени виконкому мерії. На другому місці - департамент «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради — 1,3 млн грн. Трійку лідерів поїздок за бюджетний кошт замикає департамент гуманітарної політики Львівської міської ради — 99 тисяч гривень. Найменший кошторис на поїздки робочим автомобілем — в управлінні культури, 30 тисяч гривень на рік.

Журналістка «ВЗ» звернулася до міської ради за офіційним коментарем, аби задати відповідальним посадовцям кілька питань щодо витрачання бюджетних коштів на поїздки. У Ратуші вирішили помовчати…

Депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич каже для «ВЗ», що 12 червня, серед депутатського корпусу теж назріло справедливе обурення щодо витрачання щороку майже шести мільйонів гривень на робочі поїздки посадовців. Депутати порахували, що одна поїздка обходиться у 200 гривень, а лише члени виконкому на день їздять… сто разів.

«Куди можна їздити сто разів на день? — обурюється депутат. — Чому чиновник на зустріч з мешканцями не може прийти з площі Ринок до початку вулиці Бандери пішки, чи їхати громадським транспортом? Мені не подобається ідея виділення щороку шести мільйонів гривень на робочі поїздки чиновників Львівської міської ради. Це нераціональне використання коштів. Нехай чиновники купують власні автомобілі! Особисто я, коли виконую депутатську роботу — ходжу пішки, або користуюся громадським транспортом. Депутати — на громадських засадах, не мають зарплати. Було б добре, якби чиновники та вище керівництво міста користувалося лише громадським транспортом. Тоді вони б краще розуміли проблеми міста. Мовчу про е-квиток, але маршрутки їздять до 20−21-ї години, замість працювати до 22-ї. Ми вже півтора місяця просимо повернути роботи транспорту за правильних графіків. Уже закінчився „ковідний період“. Якби чиновники поверталися з роботи транспортом і не мав на чому їхати, то би швидше ухвалили рішення щодо громадського транспорту».