Передплата 2024 «Добре здоров’я»

«Одеса забирає практично всі наші фестивалі…»

Львівські готелярі напрацьовують стратегію, як залучити до Львова більше туристів у період адаптивного карантину

Рано чи пізно адаптивний коронавірусний карантин має закінчитися! Але поки він триває, львівські оператори туристичного бізнесу напрацьовують стратегію, як привабити до міста Лева туристів (звичайно, з дотриманням усіх протиепідемічних заходів).

«Поки закриті кордони через коронавірус, велика ставка буде на внутрішній туризм, — розповів заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко. — Для Львова це нагода повністю переосмислити туристичну концепцію. Туризм — це велика підтримка для малого і середнього бізнесу Львова. Але потрібно пропонувати нові круті продукти». Андрій Москаленко назвав альтернативні «must visit» локації нашого міста. Це суботній ярмарок на площі Ринок, інтерактивний музей «Таємна аптека» на площі Соборній, Гарнізонний храм св. Петра і Павла, мурал із зображенням співака-волонтера Василя Сліпака на вулиці Дорошенка, Каретний двір, ЛКП «Лев», наукова бібліотека ЛНУ ім. І. Франка, меморіал героїв Небесної сотні на вул. Кривоноса, траса «Львівський трикутник» на вул. Вітовського.

«Коли ми мали фінансово-економічну кризу 2008 року, ми створили громадську організацію «Туристичний рух Львова» і тоді була напрацьована стратегія, на якій Львів протримався майже дванадцять років, — розповіла «ВЗ» заступник генерального директора готелю «Дністер» Олександра Гагаріна. — Це були знамениті львівські фестивалі. І нинішня криза дає можливість напрацювати майбутню стратегію. Ми зібралися — готелярі, ресторатори, міськрада — виробили концепт «Їду до Львова», під яким намагаємося розвіяти міф про те, що у Львові все так погано з коронавірусом. Бачимо, вся Одеса гуляє і нам, чесно кажучи, не дуже це подобається. Звичайно, коронавірус не знає кордонів, але Одеса забирає практично всі наші фестивалі. Минулого тижня там був книжковий фестиваль, наприкінці місяця вони влаштовують мистецький фестиваль, куди запрошують німецький балет.

До нашого концепту «Їду до Львова» пропонуємо розкручувати нові локації. Думаю, більшість львів'ян не має уявлення, що у нас існує Каретний двір, де можна покататися на конях. Є музей літаків (на авіаремонтному заводі. — Авт.), який буде дуже цікаво подивитися хлопчикам. Є ведмежий притулок у Домажирі, це чудова локація для мандрівки з дітьми. Є равликова ферма, де можна подивитися, як ростуть равлики, — це неймовірно цікаво для дітей. Зоопарк «Лімпопо», прекрасна молочна ферма «Мукко», де можна побачити кіз і створення сирів. Можна робити повноцінні тижневі тури для невеличких груп і не піддаватися загрозі коронавірусу. Якщо люди приїхали своїм автомобілем, то взагалі безпечно.

Перша подія, яка нас чекає — День незалежності, який традиційно у Львові святкували дуже гарно. Разом з івенторами плануємо розбити це свято на декілька локацій. Навіть була ідея, щоб зробити у Львові усі фестивалі в один день — фест кави, фест шоколаду тощо. Щоб відвідувачі «мігрували» між фестивалями, бо зараз не можна збирати велику кількість людей. Будуть і знижки. Більшість готелярів погоджується на акцію «Три ночі за ціною двох». Дехто погоджується на те, щоб діти до 14 років, які приїжджають зі батьками, проживали у готелі безкоштовно. Сподіваємося, нова стратегія допоможе туристичному Львову знову протриматися ще 10−15 років".

Нагадаємо, наприкінці травня у Львові вже проводили мотиваційну акцію, аби підтримати приголомшений карантином туристичний бізнес. Акція «Для своїх» була розрахована на львів'ян. Їх запрошували відвідувати екскурсії, музеї просто неба та купувати каву у міських кав’ярнях, заплативши лише за одного з двох відвідувачів.

Схожі новини