• You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • «Коли хтось хоче, щоб маршрутки у Львові їздили так, як у Кракові, — треба платити, як платять там»

«Коли хтось хоче, щоб маршрутки у Львові їздили так, як у Кракові, — треба платити, як платять там»

Заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак вважає, що управління транспорту може не враховувати думку громадських обговорень

З 1 лютого 2019 року львів’яни платять за проїзд у маршрутках на дві гривні більше: тариф підвищено з п’яти до семи гривень. Але пенсіонери та інваліди третьої групи їздять у всьому громадському транспорті безкоштовно (у Львові таких пільговиків є сто тисяч). Представники громадського середовища міста влаштували під Ратушею пікет: не вірять, що тариф у сім економічно обгрунтований і називають конкретне порушення — напередодні рішення виконавчого комітету ніхто не проводив громадських слухань.

«Вища ціна за проїзд, на жаль, не означатиме кращу якість перевезень, — сказала „ВЗ“ громадська активістка Уляна Майбородова. — Левова частка автобусів „з'їжджає“ з маршрутів вже о 20:30−21-й годині, на зупинках транспорт доводити чекати півгодини, салони і вікна брудні. Вимагаємо від управління транспорту Львівської міської ради провести незалежний аудит ринку перевезень, ввести облік готівки в салонах, запровадити електронний квиток».

Інший учасник пікету пан Дмитро додав: «Не віримо на слово, що тариф у сім гривень — економічно обгрунтований. Де докази? Де квитки? Перевізники зараз неконтрольовані».

Телефоную по коментар до заступника міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергія Бабака.

Перша реакція чиновника на мою репліку щодо тарифних пікетувальників негативна. «Прийшло двадцять активістів, протестів не було. Тому протест— звучить голосно, — зауважив Сергій Бабак. —  Ми знаходимося в політичному сезоні у тут все зрозуміло. Закон передбачає два варіанти ухвалення тарифу на проїзд — громадські слухання та слухання в електронному вигляді».

Уточнила в чиновника, що таке електронні слухання, але знову негативна реакція: «Так, як в законі передбачено! Не розумієте? Почитайте закон і зрозумієте». За його словами, класичні громадські слухання (коли люди збираються в сесійній залі, обговорюють питання і голосують) мають рекомендаційний характер. Каже, управління транспорту може і не враховувати думку громадських обговорень.

«Краще скажіть, чому організатори пікетів щодо тарифів на маршрутки не протестують щодо підвищення цін на бензин? Дорожчає електрика — чому не пікетують? Дорожчає газ — чому мовчать? А це складові тарифу за проїзд. Неправда, що при тарифі у сім гривень не буде кращого сервісу. „На лінії“ вийшли 97 нових автобусів. Маємо подяки від жителів Брюховичів, Винників. Коли хтось хоче, щоб маршрутки у Львові їздили так, як у Кракові — треба платити, як платять там. Там проїзд коштує 2 євро».

Чиновник обіцяє суттєве покращення ситуації з громадським транспортом орієнтовно у 2020 році, коли з доріг зникнуть незручні автобуси марок «Богдан», «Еталон». «Найближчим часом матимемо 150 нових автобусів, на них добираємо водіїв, — підсумував Сергій Бабак

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • «Коли хтось хоче, щоб маршрутки у Львові їздили так, як у Кракові, — треба платити, як платять там»