Передплатити Підтримати

Нову колекцію Dolce & Gabbana присвятив Мілану

Після скандалу, який недавно вибухнув у Китаї, пов’язаного зі звинуваченням у расизмі, італійський бренд Dolce & Gabbana вирішив провести показ своєї колекції в Італії, підкресливши це красномовним хештегом #MadeInItaly.

У Міланському палаці Palazzo Litta Доменіко Дольче і Стефано Габбана представили колекцію Dolce & Gabbana Alta Moda.

Старовинний палац у стилі ба­роко став ідеальною декорацією для колекції знаменитих дизай­нерів, які присвятили її Мілану і його історії.

Розкішні сукні, розшиті пер­лами, мереживом чи вишивкою, були буквально насичені італій­ською історією і мистецтвом. Хе­штегом #MadeInItaly дизайнери хотіли показати, що справжнє мистецтво не має меж і йому не перешкоджають національність, колір шкіри чи розріз очей.

На сукнях колекції Dolce & Gabbana можна роздивити­ся роботи Рафаеля, Тиціана та інших митців. «Ми довго працювали над цією колекці­єю. Все почалося з ідеї, потім з’явилися емоції, які ми хотіли передати, і почалося дослі­дження. Ми відвідували музеї, роздивлялися картини і посту­пово у наших головах склалися усі пазли. Італійське мисте­цтво — це всесвітній спадок, і ми раді, що можемо йому дати нове життя», — сказав Доменіко Дольче.

До теми
Китайці гумору не зрозуміли

Всесвітньо відомий італійський бренд Dolce & Gabbana славиться своїми гран­діозними постановками і фешн-шоу. Одне з таких шоу дизайнери мали намір провести 21 листопада у Шанхаї. Підго­товка до найдорожчого показу бренду тривала кілька місяців. Італійці навіть у страшному сні не могли передбачити, який грандіозний скандал вибухне на­передодні показу. У ролику, який вий­шов перед показом, модель-китаянка, одягнута у розкішну сукню і кольє брен­ду, їсть традиційну італійську їжу — піцу, пасту і каноллі… китайськими паличка­ми, а за кадром їй хтось щось підказує.

D&G хотіли показати, що італійська мода може не відразу сподобатися жи­телям Піднебесної, але тільки-но роз­пробують її на смак, то їм обов’язково сподобається. Китайці це зрозуміли по-своєму, а на бренд посипалися звину­вачення у расизмі, мовляв, дизайнери хотіли висміяти розумові здібності ки­тайських жінок.

Пізніше Доменіко Дольче і Стефа­но Габбана опублікували відео, у якому просили пробачення в китайців через непродуманий рекламний ролик, після якого модний дім звинуватили у расизмі і сексизмі.