«Львівобленерго» запроваджує новий порядок подання показників лічильників

Пам’ятаємо, скільки галасу було, коли мешканців зобов’язали подавати операторам показники лічильників води. Телефони по районах, за якими можна було подавати показники, ЛМКП «Львівводоканал» то дав, але на них неможливо було додзвонитися через велику перевантаженість ліній і брак операторів.

Нині ситуацію вже врегулювали, бо підприємство придбало багатоканальний телефон. Однак історія повторюється — тепер вже із «Львівобленерго». До редакції «ВЗ» почали звертатися читачі, які не можуть подати показники лічильників за електричну енергію (або, як у народі кажуть, «за світло»).

«Уже три місяці, як намагаємося подати показники за світло, телефонуємо за вказаним номером — 0−800−50−15−68 — ніхто не відповідає, — обурюється читач „ВЗ“ Володимир Іванович. — І я дзвоню, і сусіди практично протягом цілої доби — це фактично, дзвонимо у рельсу. Сусід порадив: там пише „телефон цілодобовий“, то, може, подзвонити вночі? Дзвонив, але знову ніхто не бере трубку. Мабуть, вночі оператор спить… Коли були районні (по місту) відділення „Львівобленерго“ — було добре. Можна було піти і подати. А тепер перебрали на „обласну“ — створили єдиний центр. Хочу повідомляти реальні показники щомісяця. Бо як не буду сам давати показник — будуть рахувати по-середньому. А це означає — переплата».

«У нас є різні варіанти, яким чином можна подавати показники лічильників, — розповіла „ВЗ“ представник прес-служби ПАТ „Львівобленерго“ Галина Роспопа. — Але знаємо, що є проблемне питання із додзвоном. Зараз саме набираємо працівників у кол-центр, збільшуємо штат. Запускаємо можливість, щоб людина могла і по телефону додзвонитися. На сайті є розділ „Як подати показник“ і там є різні методи, яким чином подати. Зокрема, цього місяця на сайті запустили чат-бот, де людина може ввести свій особовий номер і подати показник. Але ми розуміємо, що є велика категорія людей, які хочуть подати показники тільки телефоном. Тому йдемо двома шляхами. Перший — збільшуємо штат нашого кол-центру. Другий — починаємо запускати телефони по районах. Кожен район матиме свій телефон. Але що робити зараз? Якщо людина не додзвониться, то їй нарахують за електрику по-середньому. Але не треба цього лякатися, бо все одно в кінці місяця ці суми вирівняються. Якщо заплатили по-середньому більше, то наступного місяця заплатите менше. У жодному разі ніхто світло відключати нікому не буде. Також людина може фізично прийти і подати показник у Львові на вул. Шевченка, 1 — у новий Центр обслуговування клієнтів. Хоча у цей перехідний період, коли люди ще не зорієнтувалися, можна подати показники і в районному відділення ЛОЕ, там де вони раніше ходили. Є міський стаціонарний номер — 295−85−13, куди можна дзвонити без з’єднання з оператором. Звичайно, закликаємо усіх реєструватися в персональному кабінеті на нашому сайті. Звідти можна заплатити, роздрукувати рахунки, подати показники, подивитися динаміку оплати».

Тож відтепер показники лічильників на електрику потрібно буде подавати самим мешканцям. Контролери, які досі знімали показники цих лічильників, розвісили по під’їздах відповідні жовті оголошення. Журналіст «ВЗ» поспілкувалася з контролеркою. Жінка показала, де знаходиться мій лічильник, і як з нього знімати показники. Показники лічильників треба подавати щомісяця, знімаючи фактичні цифри на шкалі лічильника станом на 1 число місяця. Далі протягом п’яти календарних днів їх треба передати оператору. Наприклад, показник за вересень слід подавати з 1 по 5 жовтня включно. Якщо у «Львівобленерго» до 6 числа не отримають показники лічильника, то фактичний обсяг спожитої електроенергії визначать «по-середньому». Контролер також перевірятиме показники вашого лічильника, але раз на квартал — аби зняти контрольний показ і перевірити стан лічильника.

А загалом цього року в Україні стартувала енергетична реформа, учасником якої стало і «Львівобленерго». Реформа має розділити два види діяльності: постачання і розподіл електроенергії. Відтак від «Львівобленерго» відділився постачальник електроенергії — ТОВ «Львівенергозбут». Він і виставлятиме рахунки споживачам. А самі показники прийматиме розподільник електроенергії — «Львівобленерго».

Як подати показники лічильника за електроенергію?

електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
в онлайн-сервісі «Персональний кабінет«
через кол-центр 0−800−50−15−68, в тому числі без з'єднання з оператором
на номер 295−85−13 без з'єднання з оператором
SMS-повідомленням на короткий номер 5068
у Центр обслуговування клієнтів (м.Львів, вул. Шевченка, 1)