Мобільні оператори синхронно погіршили умови тарифів

Тепер протягом року за зв’язок доведеться платити 13 місячних тарифів.

Про це повідомляє ТСН,

Мобільні оператори «Київстар» і Vodafone, як і lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін (28 днів) надання послуг.

Раніше абонентна плата нараховувалася за календарний місяць — 30 днів або 31 день (28 або 29 днів у лютому), повідомляє ain.ua.

У «Київстар» зазначили, що тепер усі тарифи для абонентів передплаченого зв'язку надають послуги терміном на чотири тижні.

«Нарахування послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати — поширена у більшості країн світу норма і вже довгий час практикується й іншими мобільними операторами в Україні», — заявили в компанії.

Представники Vodafone зауважили, що також перевели деякі тарифи на термін у чотири тижні. Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.

В обох компаніях зазначили, що дані про терміни надання послуг можна знайти у докладному описі кожного тарифу на сайтах.

Також раніше стало відомо, що оператор мобільного зв'язку lifecell з 22 серпня перевів на 28-денну тарифікацію п'ять тарифних планів.

«З 22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи «Лайфхак», «Лайфхак Плюс», «Хайп», «Дзвінки всім 2017», «Дзвінки всім». Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів «3G Смарт 69», «Смартфон 2018» і «Абсолютна свобода», — повідомили у прес-службі оператора.