Хочеш – крутиш педалі, хочеш – вмикаєш електродвигун...
Для поїздок на дачу власник ровера на акумуляторах витратив за сезон лише 150 грн
/wz.lviv.ua/images/articles/_cover/461957/rower-elektro.jpg)
Багато хто з нас у ці дні збивається з ніг, шукаючи бензин, щоб заправити свою автівку й поїхати нею на дачу. У медика Віталія Довгого таких проблем немає: на свою садово-городню ділянку за містом добирається електровелосипедом. Це чи не найпопулярніший і найбільш затребуваний нині транспорт в Україні. Пошукові інтернет-ресурси рясніють відповідними оголошеннями.
Ровер пана Віталія – вітчизняного виробництва, склали його у Києві, щоправда, двигун поставили китайський. Однієї зарядки, яка триває 4-4,5 години, вистачає, щоб проїхати 40 км. Тобто можна зробити дві поїздки по вирощені фрукти-овочі і повернутися додому.
Свої “колеса” Віталій Васильович придбав рік тому, коли про паливну кризу не було і мови. На тодішні ціни заплатив у межах 15 тисяч гривень. Дуже задоволений покупкою. Велосипед зручний для коротких поїздок, не складний в обслуговуванні. Щоправда, взимку, коли дає йому відпочити, треба знімати акумулятор.
– Я не маю водійських прав, не маю машини, – каже наш співрозмовник. – Виручає цей ровер. Для велосипеда не потрібне посвідчення, не треба пального і великого гаража. Не треба мені чекати на автобус. На своєму велосипеді за бажання можна для зміцнення здоров’я, як на тренажері, підкачати м’язи: на рівній дорозі вимикаю двигун і кручу педалі. Це заощаджує заряд батареї. За весь минулий сезон витратив на зарядку акумулятора лише якихось 150 гривень. Стільки нині коштує один рейс таксі на хутір, де розташована моя дача.
Пан Віталій їздить на своєму електроровері з травня до вересня. У дощ намагається його не використовувати – щоб не підвела чутлива електросхема.