Передплата 2024 «Добрий господар»

«12 годин в аеропорту без інформації про причину затримки рейсу. Ми, без їжі та води, п’ять годин були закриті у терміналі…»

Частина пасажирів затриманого рейсу «Неаполь — Львів» уже повернулася додому. Що з тими, хто подорожував до міста Лева з Мілана, досі не відомо

До Львова нарешті повернулися п’ятдесят пасажирів затриманого на понад добу рейсу «Неаполь-Львів», який обслуговує лоукост Ernest Airlines. Вони прилетіли з Рима, де їм надали готель і харчування.

Доля решти пасажирів цього злощасного рейсу невідома. Прес-секретар Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького Ольга Ковалик сказала «ВЗ», що про них немає точної інформації.

Мовляв, за словами авіакомпанії-перевізника, деякі пасажири цього рейсу на місці перебронювали квитки на інші напрямки. Дехто добирався куди потрібно «своїм ходом»…

Пасажири рейсу «Неаполь-Львів» застрягли в італійському аеропорту ще 24 червня. Раптом дізналися, що їхній рейс щогодини переносять, а потім його взагалі відмінили. У людей був шок, здавали нерви. Представники перевізника ховалися від них, ніхто не хотів сказати причину. Лише після того, як вони здійняли скандал, пасажирам цього рейсу видали талони на харчування (на 15 євро). І лише після опівночі їх поселили в готель.

Нещодавно Ernest Airlines, новачок на львівському ринку авіаперевезень, що запустив нові авіарейси до Італії, стартував зі скандалу. Авіакомпанія без причин і повідомлень своїх клієнтів скасувала два рейси, «Неаполь-Львів» та «Мілан-Львів». Відтак до Італії, звідки не прибули літаки, не вилетіли й рейси зі Львова. «Це сталося з причини несправності повітряного судна, оскільки обидва перельоти мав виконувати один літак. У неприємній ситуації опинилися майже 150 пасажирів на Неаполь та 100 — на Мілан», — йдеться в офіційній заяві аеропорту «Львів».

Запитую Ольгу Ковалик про долю пасажирів рейсу «Мілан-Львів». Їх обіцяли доставити до Львова ще 25 червня у другій половині дня (частина пасажирів приїхала до Львова, але скільки саме — невідомо).

Представники авіакомпанії не надають про це жодної інформації… Ольга Ковалик запевнила: усім, хто ще залишився у Мілані, надано готель та харчування. Які там умови та чи не голодують пасажири, не уточнила. В авіакомпанії про це мовчать.

«Друзі, допоможіть, — написав на своїй сторінці в соцмережі пасажир рейсу „Мілан-Львів“ Роман Машталер. — 12 годин в аеропорту без жодної інформації про причину затримки чи можливий час вильоту. Ми без їжі та води, п’ять годин були закриті у терміналі. 12 годин матері з малими дітьми не знали, що робити. 12 годин — без представників авіакомпанії як в аеропорту, так і в онлайн. 12 годин без відповіді кол-центру компанії». Також цей пасажир сказав, що один з офіційних представників аеропорту привітав групу осіб цього рейсу… середнім пальцем (під час спроби відеозйомки).

«Частина пасажирів рейсу „Мілан-Львів“ теж перебронювала квитки, — продовжує розмову Ольга Ковалик. — Авіакомпанія Ernest Airlines буде відшкодовувати вартість квитків. Не потрібно звертатися до суду. Є спеціальна процедура — у разі відміни рейсу буде повернено або повну вартість квитка, або забезпечено квитком на інший рейс цієї авіакомпанії. Ще один варіант — відправлять на рейс інших компаній, які повезуть в потрібному напрямку».

Довідка «ВЗ»

Авіакомпанія Ernest Airlines — наймолодший італійський лоукост. Його 2016 року заснувала група бізнесменів зі Швеції та Італії. 2017 року стартували перші авіарейси. Ціна квитків — від 29 євро. Міста, в які літає ця авіакомпанія, — Мілан, Болонья, Неаполь, Піза, Верона, Тирана, Бухарест, Ясси.

Схожі новини