Павербанки, генератори й танки: що купують українці під час війни?

Лише за останній тиждень українці зробили замовлень в Інтернеті на 100 мільйонів гривень. На зміну стильним сукням прийшли спортивні костюми і кросівки. А попит на велосипеди зріс у 2,5 раза

Війна, яку розгорнула рф В Україні, змінила купівельні звички українців. Експерти сайту безкоштовних оголошень OLX проаналізував з 24 лютого запити українців на сайтах щодо покупок. У рейтингу товарів, які найчастіше шукають та купують: павербанки, генератори і... танки.

Про це повідомила “ВЗ” менеджерка “OLX Україна” Ольга Дзюба.

“Лише за останній тиждень українці здійснили замовлень на 100 млн грн, а середній чек покупки виріс майже вдвічі (у порівнянні з мирним часом), - наголошує пані Ольга. - Як і у довоєнний період, електроніка та одяг наразі залишаються найбільш затребуваними товарами серед українців. Тим не менше, запити змінилися, згідно з новою реальністю. Ноутбуки стали на 40% більше цікавити покупців. Натомість пошуки телефонів зросли у 2,5 раза. До них шукають додаткові джерела живлення, павербанки, які до російського вторгнення майже не цікавили українців у категорії “Електроніка”. У категорії “Мода і стиль” українці стали надавати перевагу комфорту. Куртки, сукні та черевики замінили кросівки (попит зріс удвічі). На спортивні костюми та валізи — 35 мільйонів запитів. Також покупці вперше почали шукати на сайтах безкоштовних оголошень тактичні куртки".

Серед дитячих товарів, каже Ольга Дзюба, лідерами є сезонний одяг (кросівки та куртки) і дитячий транспорт (велосипеди та самокати). У порівнянні з довоєнним періодом, попит на велосипеди зріс у 2,5 раза.

Про пошук танків та захисних засобів для воїнів

Двоколісний транспорт - у топі пошуків. "Ще до війни українці часто шукали велосипед, а вже з 24 лютого попит зріс на 45%, - продовжує розмову Ольга Дзюба. - У 100 разів збільшились пошуки спальних мішків, які в несезон до війни не мали попит. За два місяці протистояння на сайтах безкоштовних оголошень з’явилися і нові запити, як от танк (майже 5 мільйонів пошуків) та бронежилети (40 мільйонів пошуків). Однак їх продаж на платформі заборонений. Такі оголошення деактивуються з метою підтримки безпеки та боротьби з перепродажем гуманітарної допомоги".

Про попит на тварин

У мирний час у категорії “Тварини” більше шукали свійську худобу. Поте після 24 лютого пошукові запити українців різко змінилися. Найпопулярніший запит “Віддам тварину” зріс у 4 рази і свідчить про те, що українці розглядають варіант прихистити домашніх тварин, які втратили домівки та господарів.

"Разом з тим, у 63 рази виріс попит на переноски для тварин. Корм до війни не шукали взагалі, - наголошує менеджер OLX. - Однак зараз він у п’ятірці найпопулярніших запитів у категорії. В топі пошуків, а саме 63,7 млн разів - французькі бульдоги. Скоріш за все, українці шукають собак, яких роздавали із розплідників під час евакуації з гарячих точок".

Читайте також: Куди пропав оселедець «Матіас»?

Схожі новини