Передплатити Підтримати

Роналду обвалив акції Coca-Cola. Як народжуються фейки

Очевидні речі виявилися просто випадковим збігом

Кріштіану Роналду забив два голи Угорщині. Це правда. Кріштіану Роналду завдав удару по капіталізації Coca-Cola на $ 4 млрд. Це фейк.

Але фейки нам подобаються найбільше. Причому це не український, а міжнародний фейк. Але в Україні теж «зайшов». Що трапилося?

Кріштіану атлет. Неймовірний атлет. А ще у нього крутий профіль в Instagram. Але головне, що він атлет. І він принципово проти цукру. Це прямо-таки «анти-Мілевський». Саме тому він досі грає на вищому рівні, а Мілевський тусить на вищому рівні, заробляючи в командах контрабандистів. Але залишмо наших баранів і повернімося до Роналду.

Так ось, він атлет і дотримується суперздорового способу життя. Він проти цукру. І всюди цей здоровий спосіб життя пропагує. Тому, коли він побачив, що перед ним на пресконференції стоять пляшечки Coca-Cola, не надто здорового, відверто кажучи, напою, він їх відставив. Сховав. Прибрав.

До вечора це відео стало вірусним. І цього ж дня капіталізація Coca-Cola знизилася після тривалого періоду зростання.

Здавалося б, відповідь очевидна. Роналду обвалив акції Coca-Cola. Тепер всі, хто лайкає його пости в Instagram, не питимуть Coca-Cola. Інвестори і спекулянти злякалися.

Ну, по-перше, якщо для вас Кріштіану авторитет, ви й так би Coca-Cola не пили. Але вся річ у іншому. Річ у тім, що цього ж дня, 14 червня, у Coca-Cola був день виплати дивідендів.

Відповідно, напередодні в ціну акцій входила майбутня виплата дивідендів. А вже 14 червня папери торгувалися без них.

От і все. У підсумку — чисто технічна подія. Ринок переставився після точки відсікання. Всі, у кого акції на цю дату, чекають платежу. Всі інші купують акції вже без урахування дивідендів. А у Coca-Cola все добре. У Роналду теж.

Так відбувається завжди на ринку акцій. Навіть в Україні. Де, так, є акції. Трохи, але є. І деякі з них періодично платять дивіденди.

До чого це все? До того, як легко поширювати фейки на теми, в яких мало хто розбирається. І як, здавалося б, очевидні речі виявляються просто випадковим збігом.

А Coca-Cola тепер може найняти Мессі, щоб продовжити хайпувати. Або це зробить Pepsi.

Джерело