Передплатити Підтримати

Кому вигідне протистояння під Офісом президента?

Політтехнологи вважають, що, головне, не те, що відбулось чи як ту чи іншу подію висвітлили у ЗМІ. Найголовніше, яку «картинку» побачив глядач, на якого була розрахована конкретна подія

Так от… Аналізуючи, як висвітлюють вчорашні події під Офісом президента різні інформаційні групи, помітив одну закономірність.

На фоні дискусії «варто» чи «не варто» було обмальовувати Офіс президента в інформаційному полі акуратно намагаються нав’язати ще декілька інформаційних наративів:

  • акції під Офісом президента організував Порошенко;
  • позитивні реляції поліції, яка не лише не допустила провокацій та кровопролиття, але залишається єдиною силою, що здатна захистити суспільство від вуличних провокацій.

Всі, хто знає стосунки організаторів із Порошенком, — лиш критично посміхаються. Офіційними організаторами значаться Сергій Філімонов, Назарій Кравченко, Роман Ратушний і Микола Виговський.

Назвати їх порохоботами — це щось поза межами «добра і зла».

Тому, як на мене, мета із запусками цих тез інша.

Останні пів доби одному найвеличнішому глядачеві сучасності, якому 43 роки і який не лох, в інформаційному полі малюють «картинку».

У ній «молодики Порошенка» — активісти, ветерани, волонтери, готують вуличні протистояння, аби через «путч» привести Пороха до влади.

А захистити «глядача» від Порошенкового путчу може лиш одна людина.

І хто в цій історії захисник — «ангел» чи «чорт», глядач після вчорашніх подій вирішуватиме самостійно.

От тільки глядач, якщо він не лох, має розуміти, що вчора його остаточно з теплої ванни перемістили у зону страху і постійного штучного дискомфорту.

І найбільша проблема у тому, що Найвеличніший глядач сучасності, тепер наляканий, дезорієнтований і злий.

А, отже, є ризик, що він зробить з учорашніх подій абсолютно невірні висновки та вчинятиме не ті кроки, на які чекає суспільство.

p. s. До речі, на ранок після протесту надписи зі стін Офісу президента ніхто не прибрав. Глядач, для якого була зрежисована картинка, має її побачити.

Джерело