Передплатити Підтримати

«Десь у Ростові плаче «проффесор»…

Так користувачі соціальних мереж відреагували на дві помилки в одному слові у політичній рекламі кандидата у депутати від партії «Слуга народу»

Політична агітація цього виборчого сезону стала темою для жартів та мемів. То Ірина Верещук перевтілилась у Мері Поппінс, то партія монобільшості запустила цикл бордів з текстом «Святошино — це ти» (взявши за основу закінчення, притаманні російським топонімам), то кандидат у мери Києва випадково публікує відео з матюками… Зашквари чи не щотижня.

Цього разу користувачі соціальних мереж та медіа обговорювали розміщену у Житомирі рекламу кандидата від «Слуги народу» з двома помилками в одному слові.

«Освідченні люди — успішний Житомир», — каже з борда Тетяна Руденька. «Освідченна» кандидатка очолює Житомирську обласну філармонію і в біографії хизується, що вона кандидат педагогічних наук…

Звісно, можна звинувачувати дизайнера чи поліграфію, які недогледіли, але відповідальність замикається на кандидатові.

Але є у цій курйозній ситуації є і позитив: як мінімум, житомирські кандидати перевірятимуть макет перед друком, а користувачі соціальних мереж вивчать правопис.