Перекур — посеред рейсу...

Електронний квиток, який мають намір запровадити через рік, можливо, і вирішить більшість проблем із транспортним хаосом у місті, але починати варто з трудової дисципліни водіїв.

У четвер, 2 лютого, поверталася з центральної  частини міста. Біля університету Івана Франка сідаю у тролейбус №9, що курсує по вулиці Героїв УПА. Купую у водія квиток, компостирую.

На зупинці біля пам’ятника Степану Бандері водій раптом зупинився, заглушив мотор і кудись пішов. Ну мало що...  Може, пішов “роги” тролейбуса поправляти чи в “ручному режимі” виправити інший технічний недолік? Пауза затягнулася. Пасажири почали нервуватися. Хтось з пасажирів виглянув у вікно і здивовано вигукнув на весь салон: “Та ось наш водій, він курить!”. “Як курить?” - здивовано запитали інші пасажири.

Виходжу з салону, йду до водія:  “Пане, водій, ви збираєтеся їхати чи ні? Чому маємо чекати?”. “Бачите, зараз у мене перекур. І взагалі, у мене обідня перерва!..   Хочете -  виходьте і чекайте на наступний тролейбус”, - відповів водій.

Пасажири були, м’яко кажучи, заскочені. Хтось вийшов з тролейбуса і пішов пішки, хтось пересів на маршрутку, переплачуючи при цьому ще чотири гривні. У такому простої ми були орієнтовно шість хвилин.

Телефоную до керівника ЛМКП “Львівелектротранс” Михайла Сидоровича, аби прокоментував ситуацію. Пояснив, що для водіїв передбачені зони-зупинки для відпочинку, зокрема, обіднього. Але про це  мав повідомити пасажирів на кінцевій зупинці: кого не влаштовує — нехай чекає на наступний електротранспорт.  Але наш водій, звісно, нікого не попередив на кінцевій про обідній перекур. Михайло Сидорович попередньо погодився, що водій порушив правила роботи. Пообіцяв запросити його на виховну “розмову”.

У Львівській міській раді “не на диктофон” кажуть, що у місті катастрофічно бракує водіїв і в електротранспорті, і в маршрутках. Їдуть у Польщу, бо там вищі зарплати. Ті, що залишаються працювати тут, часто халтурять.  Так  завжди буває, коли немає здорової конкуренції...