Голосуй за «Високий Замок»!

Як студенти живуть від сесії до сесії, так газетярі — від передплати до передплати. Кожної осені протягом кількох місяців традиційно триває передплата на друковані видання на наступний рік.


Цього року кампанія стартувала безпрецедентно пізно. Укрпошта в останній момент, коли передплата вже мала стартувати, вирішила підвищити тарифи на доставку періодичної преси аж на 45%. Усі редакції були шоковані, апетити Укрпошти боляче вдарили по ціновій політиці редакцій. В умовах фінансової кризи підвищувати ціну передплати — це підрізати сук, на якому сидиш! Через “бої” з Укрпоштою затягнувся і старт передплати. По суті, вересень було втрачено. Лише з жовтня читачі могли почати оформляти квитанції. Але, на щастя, маємо хорошу новину для наших читачів: ВАРТІСТЬ ПЕРЕДПЛАТИ на 2014 рік для видань “Видавничого Дому “Високий Замок” (а це, окрім самого “Високого Замку”, популярні газети “Добре здоров’я”, “Добрий господар”, журнали “Життя і жінка”, “Добра кухня”) — НЕ ЗРОСЛА. Більше того, чотириразовий випуск “Високого Замку” (індекс 30136), який включає понеділковий, вівторковий, четверговий (тижневик з безкоштовним Тележурналом) і п’ятничний номери, суттєво подешевшав. Якщо річна передплата на нього коштувала майже 352 гривні (піврічна 175 грн.), то на 2014-й річна коштує лише 295 грн. (піврічна — 147 грн.)!

Газетярі завжди чекають на результати передплатної кампанії з великою надією і водночас з тривогою. З надією, бо кількість передплатників — це не лише своєрідний підсумок та оцінка нашої роботи. Це наше завтра, наша стабільність, можливість почуватися впевнено. Передплата як вибори — тільки голосують не бюлетенем, а квитанцією. Вона дає нам, журналістам, підтвердження, що робимо потрібну людям справу, що наші старання оцінені і нами не розчаровані. А також натхнення і додатковий імпульс робити газету ще цікавішою і, головне, корисною для людей. А з тривогою, бо розуміємо, що люди зараз рахують кожну копійку, часом не мають за що буханець хліба купити, не те що газету... Та й для друкованого слова настали не найкращі часи. Конкуренція з телебаченням та Інтернетом — це нерівна боротьба, бо у нас різні стартові можливості. Ми не можемо змагатися в оперативності, але можемо у якості та фаховості. А головне, журналісти “Високого Замку” вкладають душу в роботу, бо понад усе поважають і цінують свого читача!

“Високий Замок” ніколи не гнався за дешевою сенсаційністю, за тиражем будь-якою ціною, не спекулював і не грав на ницих почуттях людей. Моральні і професійні засади для нас речі святі, першочергові. Ми завжди вважали читача мудрішим за себе, тож не дозволяли собі його дурити чи зловживати його довірою. Звичайно, і у нас не все виходить ідеально, є що вдосконалювати, але ми завжди пам’ятаємо, якою великою є відповідальність журналіста за кожне його слово.

Коли я агітую читача передплачувати газету, завжди наголошую, що це також вигідно читачеві, бо значно дешевше, ніж щоразу купувати примірник улюбленої газети вроздріб. І зручно, бо і в дощ, і в сніг листоноша газету принесе до хати, і нема ризику, що якийсь примірник пропустиш, якусь статтю не прочитаєш... Крім того, щороку під час передплатної кампанії “Високий Замок” намагається зробити своїм прихильникам якусь приємність, якісь подарунки, щоб заохотити. Раніше робили розіграші побутової техніки. Повірте, в умовах кризи, яка тягнеться останні кілька років, це непросто. Та й усім не догодиш, бо не в змозі подарувати кожному телевізор чи холодильник. Щастить одиницям, а інші почуваються обділеними. Тому цього року ми пішли іншим шляхом: кожен (!) передплатник “Високого Замку” (в тому числі, якщо передплатив газету у форматі будь-якого комплекту, скажімо, з “Добрим господарем” чи журналом “Життя і жінка”) отримає подарунок — унікальний “Збірник рецептів здорової та корисної їжі” від нашого популярного додатку “Добра кухня”. Все, що вам треба, — піти у найближче поштове відділення і оформити передплату щонайменше на півроку!

Не відкладайте на завтра те, що варто зробити сьогодні!

Вартість передплати дивіться тут