Укрпошта презентувала нову марку
- 04.04.2023, 12:45
- 1 320
Укрпошта презентувала марку, присвячену гурту Kalush Orchestra, який став переможцем «Євробачення-2022»
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/487680/3390930458059048342477453412136080174251804n.jpg)
Про це повідомив гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський.
Він зауважив, що майже рік тому, коли гурт представляв Україну на пісенному конкурсі «Євробачення-2022», Укрпошта пообіцяла зробити марку «Kalush Orchestra».
«Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022» і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: «Save Mariupol, save Azovstal now!», — додав Смілянський.
Відтак Укрпошта виконує свою обіцянку та презентує марку «Kalush».
Однак урочисте спецпогашення відбудеться 10 квітня у місті Калуш на Івано-Франківщині. На події будуть усі учасники гурті. Цього ж дня марка з`явиться у продажі. Також, додав Смілянський, 10 квітня відбудеться погашення штемпелем «Перший день» — у Києві.
Автор марки — Святослав Романчак, автор картки — Юрій Сосницький, художниця конвертів — Олеся Вакуленко, та команда Укрпошти — Наталя Мухіна і Сергій Гречко.
Тираж — 130 000 листів.
Тим, хто хоче отримати марку, можна оформити абонемент до 9 квітня, або ж здійснити передзамовлення за посиланням.
«Ну щоб знову не було зради, що не вистачило і що не попереджував. P.S. Власники філателістичних абонементів, від сьогодні можна перевіряти свою електронну скриньку», — підсумував Смілянський.